Gjest klampen i bånn Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 poden har fått øyekattar. vi fikk salve/dråper for å ha på øynene i går,men ellers ingen info. det jeg lurer på,er om han kan bruke vann for å vaske vekk verket på øynene? og kan han ut å renne seg på akebrett og slikt? 0 Siter
frk.s Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Nå ble jeg såå nysgjerrig på Øyekatter - lurte på om det var ny rase? Pass bare på at øynene ikke utsettes for trekk, sterk vind ol.. Så lenge han ellers er i form så tror jeg dette burde gå bra. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Nå ble jeg såå nysgjerrig på Øyekatter - lurte på om det var ny rase? Pass bare på at øynene ikke utsettes for trekk, sterk vind ol.. Så lenge han ellers er i form så tror jeg dette burde gå bra. Måtte le nå Selv om mobbing ikke er pent, fy deg! 0 Siter
Gjest klampen i bånn Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Nå ble jeg såå nysgjerrig på Øyekatter - lurte på om det var ny rase? Pass bare på at øynene ikke utsettes for trekk, sterk vind ol.. Så lenge han ellers er i form så tror jeg dette burde gå bra. *haha* kunne vært ny rase ja.....vet jeg skrev feil,skal være øyekatarr faktisk,men bra du sjønnte det likevell da gitt! :-) 0 Siter
Gumman Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Bruk vann og vaskeklut for å få bort verket, men legg vaskeklutene til vask på høy temp og ikke bruk de flere ganger (de er smittebomber...). Når øyet er rent for verk, bruker du salve/dråper. Han kan sikkert være ute, men kald trekk kan være ekstra irriterende for øyet er min erfaring. Lykke til! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja, ta vann eller helst fysiologisk saltvann/øyedråper på en bomullsdott og tørk vekk. Tørk i retning fra utkanten og inn mot neseroten. Best å få bort særlig rett før det skal dryppes. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 som Gumman sier, det smitter lett. Vask hender både før og etter at dere skal vaske eller dryppe øyne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.