Gjest Christian Anker, lege Skrevet 24. august 2000 Skrevet 24. august 2000 Som dere sikkert har sett underskrives innlegg fra helsepersonell som deltar i tjenesten med: "Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen." En slik påminnelse er iblant unødvendig og noen ganger komisk. Fagpersoner knyttet til tjenesten er imidlertid pålagt av Doktor Onlines ledelse å alltid føye til denne formuleringen av blant annet forsikringstekniske årsaker. Jeg håper dere har forståelse for dette. Vennlig hilsen 0 Siter
Storebror Skrevet 24. august 2000 Skrevet 24. august 2000 Bør man ikke også tilføye at brukere blir tracket av Doubleclick. (Jeg begynner så smått å bli sur nå.) 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2000 Skrevet 25. august 2000 Bør man ikke også tilføye at brukere blir tracket av Doubleclick. (Jeg begynner så smått å bli sur nå.) Har ikke du vært sur stort sett siden du kom her? Mvh 0 Siter
jul_hansen Skrevet 25. august 2000 Skrevet 25. august 2000 Råd av helsepersonell erstatter heller ikke søk etter info på internett. Får så å si alltid en mer objektiv vurdering (Både argumenter for og imot)på internett. Norsk helsepersonell bør fjerne skyggelappene en gang iblant. Gi objektiv info og la folk tenke selv. 0 Siter
jul_hansen Skrevet 25. august 2000 Skrevet 25. august 2000 Råd av helsepersonell erstatter heller ikke søk etter info på internett. Får så å si alltid en mer objektiv vurdering (Både argumenter for og imot)på internett. Norsk helsepersonell bør fjerne skyggelappene en gang iblant. Gi objektiv info og la folk tenke selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.