Gå til innhold

hei

Gjest en som er litt fortvilet.

Anbefalte innlegg

Gjest en som er litt fortvilet.
Skrevet

har to spårsmål. 1. hvor lang tid etter en sykehus tappe kan man søke erstatning? og 2. det er en lege som har skrevet en attest om at eg har slått mine barn, den ble skrevet i 2004, og jeg fikk først vite om den to år etter, har han lov til å skrive noe slikt?

Fortsetter under...

Skrevet

Leger har opplysningsplikt til barnevernet dersom barn utsettes for mishandling eller annen omsorgssvikt. Dersom du sa ting til legen som kunne tyde på at du slo barna, så pliktet vedkommende å videreformidle dette til barnevernet.

Skrevet

Leger har opplysningsplikt til barnevernet dersom barn utsettes for mishandling eller annen omsorgssvikt. Dersom du sa ting til legen som kunne tyde på at du slo barna, så pliktet vedkommende å videreformidle dette til barnevernet.

eg har ikke vært hos han legen, er hun som eg har barn med, hun var der i 2003, og hun brukte det mot meg i 2005 i en rettsak når det gjald ungene, jeg vant men vil ha gjort noe med det som legen skrv når det gjaldt meg.

Skrevet

eg har ikke vært hos han legen, er hun som eg har barn med, hun var der i 2003, og hun brukte det mot meg i 2005 i en rettsak når det gjald ungene, jeg vant men vil ha gjort noe med det som legen skrv når det gjaldt meg.

feilaktige opplysninger i journal kan kreves rettet eller slettet..

les mer om dette i pasientrettighetsloven §5-2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...