ecoshapebottle Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Hvorfor er det slik? jeg har begynt med et program og jeg har fulgt det i 4uker. Jeg gaar ikke ned i kg. jeg staar paa samme vekt som da jeg begynte for 4uker siden. men jeg har mistet 2,5cm rundt hofte, 1,5cm rundt hvert laar, og 3 cm rundt nedre del av magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fordi du mister fett, men ikke muskler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Fordi du mister fett, men ikke muskler? hmm.. jeg trener ikke styrketrening. men bruker tredemolle, stepmaskin, ellipsemaskin, og lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hmm.. jeg trener ikke styrketrening. men bruker tredemolle, stepmaskin, ellipsemaskin, og lignende. Du får jo muskler i lårene av det da ) Men plutselig raser kiloene også ned ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Du får jo muskler i lårene av det da ) Men plutselig raser kiloene også ned ;O) hehe ja jeg vet jo det. da faar jeg vell bare vente aa se? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Muskler er tyngre enn fett. Så du trener bort fettet, og blir dermed tynnere, men veier like mye fordi musklene tunge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.