Gå til innhold

Hvilken Sabeltann-film?

Anbefalte innlegg

Jentungen skal visst sende smokkene sine til Kaptein Sabeltann, og jeg tror det kvalifiserer til å få gave. Jepp. En foreslo kaptein sabeltann-film, og det var jo en knakende god ide. Men det finnes flere, gjør det ikke? Er det noen som anbefales mer enn andre?

I dag har hun flere ganger spurt om å få se denne: http://www.dyreparken.com/index.jsp?a=34803

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298141-hvilken-sabeltann-film/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linken din tar meg bare til "Smokkariumet" til Sabeltann. Vi har sett de fleste Sabeltann filmene, og de går om hverandre i popularitet. Grusomme Gabriels skatt finnes feks også som tegnefilm. Stort sett like populære alle sammen.

Hehe, ja, det var smokkariumet som var poenget, hun syns det var kjempestas å se bildet av Sabeltann med alle smokkene.

Smokkekutten gikk langt fra like bra som hun hadde tenkt. Når kvelden kom syns hun det var fælt at ikke smokkene var her, og i og med vi sliter med sovingen på hun andre i tillegg, og er helt utkjørte begge to, gadd vi ikke å pushe på gjennomføring. Så vi fant en smokk som ikke hadde blitt med, og sa at den var gjenglemt. Men hun har sovnet med kun 1 smokk nå da, i motsetning til 3 stk som hun har vært avhengig av så lenge jeg kan huske.

hidi, the scorpion

Hehe, ja, det var smokkariumet som var poenget, hun syns det var kjempestas å se bildet av Sabeltann med alle smokkene.

Smokkekutten gikk langt fra like bra som hun hadde tenkt. Når kvelden kom syns hun det var fælt at ikke smokkene var her, og i og med vi sliter med sovingen på hun andre i tillegg, og er helt utkjørte begge to, gadd vi ikke å pushe på gjennomføring. Så vi fant en smokk som ikke hadde blitt med, og sa at den var gjenglemt. Men hun har sovnet med kun 1 smokk nå da, i motsetning til 3 stk som hun har vært avhengig av så lenge jeg kan huske.

Forferdelig vanskelig navn: smokkariumet, tungen min slo krøll minst tre ganger....lol

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...