Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du lege, tannlege, vekter, politi, prostituert, veterinær, sekretær, advokat, kontormedarbeider, har du din egen virksomhet, ansatt i kommunen osv?

Får ikke sove, kjeder meg.

Skrevet

Jeg er en prostituert veterinær som jobber i kommunen ;)

Skrevet

*storøyd* ;o)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider, kokk, hushjelp, laerer, og mamma.

Jeg er ikke ferdig utdannet ennaa, men droemmen er aa jobbe med mennesker i krise. Altsaa i katastrofe omraader, reise rundt aa hjelpe til der ting er som verst...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201770346' post='3794328]

*storøyd* ;o)

Selvstendig næringsdrivende. Hjemmekontor. Ingen ansatte.

Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider, kokk, hushjelp, laerer, og mamma.

Jeg er ikke ferdig utdannet ennaa, men droemmen er aa jobbe med mennesker i krise. Altsaa i katastrofe omraader, reise rundt aa hjelpe til der ting er som verst...

om dagen er jeg industriarbeider undercover.med blåe arbeids klær,vernebriller,hørselværn og vernesko.

på natten er jeg "superwoman-the rescue heroinne",som forsøker å hjelpe verden.men det er ganske dårlig betalt,og lite oppdrag nå på vinterstid,og vinterdrakten har fått møll.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201770346' post='3794328]

*storøyd* ;o)

Hadde jo vært litt kuul kombinasjon da :D

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er du lege, tannlege, vekter, politi, prostituert, veterinær, sekretær, advokat, kontormedarbeider, har du din egen virksomhet, ansatt i kommunen''

Ingen av delene. Jeg er student.

Skrevet

Er du også en av dem? Det er ikke så mange kommuner som har innsett betydningen av å rekruttere kompetent personell, men det finnes heldigvis hederlige unntak!

Skrevet

Oms arbeider.

Men er hjemmeværende manmma for øyeblikket! :0)

Skrevet

Av yrke er jeg vernepleier. Ellers er jeg mamma, samboer ovs.

Skrevet

''Er du lege, tannlege, vekter, politi, prostituert, veterinær, sekretær, advokat, kontormedarbeider, har du din egen virksomhet, ansatt i kommunen osv?''

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...