Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du lege, tannlege, vekter, politi, prostituert, veterinær, sekretær, advokat, kontormedarbeider, har du din egen virksomhet, ansatt i kommunen osv?

Får ikke sove, kjeder meg.

Skrevet

Jeg er en prostituert veterinær som jobber i kommunen ;)

Skrevet

*storøyd* ;o)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider, kokk, hushjelp, laerer, og mamma.

Jeg er ikke ferdig utdannet ennaa, men droemmen er aa jobbe med mennesker i krise. Altsaa i katastrofe omraader, reise rundt aa hjelpe til der ting er som verst...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201770346' post='3794328]

*storøyd* ;o)

Selvstendig næringsdrivende. Hjemmekontor. Ingen ansatte.

Skrevet

Jeg er omsorgsarbeider, kokk, hushjelp, laerer, og mamma.

Jeg er ikke ferdig utdannet ennaa, men droemmen er aa jobbe med mennesker i krise. Altsaa i katastrofe omraader, reise rundt aa hjelpe til der ting er som verst...

om dagen er jeg industriarbeider undercover.med blåe arbeids klær,vernebriller,hørselværn og vernesko.

på natten er jeg "superwoman-the rescue heroinne",som forsøker å hjelpe verden.men det er ganske dårlig betalt,og lite oppdrag nå på vinterstid,og vinterdrakten har fått møll.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201770346' post='3794328]

*storøyd* ;o)

Hadde jo vært litt kuul kombinasjon da :D

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er du lege, tannlege, vekter, politi, prostituert, veterinær, sekretær, advokat, kontormedarbeider, har du din egen virksomhet, ansatt i kommunen''

Ingen av delene. Jeg er student.

Skrevet

Er du også en av dem? Det er ikke så mange kommuner som har innsett betydningen av å rekruttere kompetent personell, men det finnes heldigvis hederlige unntak!

Skrevet

Oms arbeider.

Men er hjemmeværende manmma for øyeblikket! :0)

Skrevet

Av yrke er jeg vernepleier. Ellers er jeg mamma, samboer ovs.

Skrevet