Gå til innhold

Ukas vekt - Uten en tråd

Lillemus

Anbefalte innlegg

54,1 denne uka, altså litt opp fra forrige uke, men jeg vimser jo litt rundt i dette området og det er helt greit. :o)

Har hatt frem målebåndet i dag og jeg er altså 15 cm smalere rundt livet og 13 cm smalere rundt magen enn jeg var høsten 2006! Magen har plutselig blitt noen cm smalere nå i løpet av den siste mnd! Vet ikke helt hvorfor, men moro er det jo! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Oj, det var mange cm borte. Det er vel mer gøy å kjøpe klær nå, og sikkert mye gammelt tøy som ikke sitter lenger..

Jeg veide 52,6 kg sist fredag. I dag morges veide jeg 51,6 kg. Hvor reell den vekta er vet jeg ikke, for her har vi omgangssyke. Hvis jeg er heldig slipper jeg unna med den kortvarige greia som jeg hadde i går.

Egentlig trenger jeg ikke å gå mer ned i vekt, men jeg skal arbeide for å holde meg sånn ca på 51-52 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65,4 kg her, ned én kilo fra forrige uke. Mål: 58 kg. Ganske fornøyd, for jeg må innrømme at jeg skeiet ut og feiret at jeg var ferdig med et jobbprosjekt med en bedre middag tidligere i uka ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66,8 viste vekta i dag - opp 700 g siste uke :-(

Har ikke trimmet, men spist mer sunt og omtrent ikke godteri og ingenting vin - men det er tydelig at det er trim som må til...

Vanvittig mange cm du har slanket bort, Lillemus!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66,8 viste vekta i dag - opp 700 g siste uke :-(

Har ikke trimmet, men spist mer sunt og omtrent ikke godteri og ingenting vin - men det er tydelig at det er trim som må til...

Vanvittig mange cm du har slanket bort, Lillemus!!!!!!

''Vanvittig mange cm du har slanket bort, Lillemus!!!!!!''

Ja, jeg er nesten sjokkskadet sjøl! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Vekta er stabil på 69 nå, men jeg vil helst ta av litt mer.

Men jeg er fornøyd med å ha tatt av, og så har jeg fin rutine på trening og prøver å spise sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Ikke helt fornøyd denne uka, for jeg syns det er litt for godt med nøtter osv på nattevakt. Hatt så mye ekstra.

Veide meg i dag, men hadde spist litt og drukket på jobb i dag tidlig.

Veide det samme som forrige fredag. 65,4 kg :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...