Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Saa rart! Jeg er blitt tynnere, noe folk ogsaa ser, men jeg har ikke gaatt ned i kg! Men klaerne er begynt aa slenge rundt meg. Det er tydelig at jeg er mindre i omkrets, saa hva skjer? Jeg har ikke gjort noe for dette, hverken trening eller noen diett. Har bare sluttet med noen medisiner, saa det kan jo vaere aarsaken. Men hvorfor viser det ikke paa vekta naar det kan sees paa kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan du ha fått muskler og mistet fett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du kan ha blitt enda høyere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan du ha fått muskler og mistet fett? Nei, jeg har ikke gjort noe som helst, bare det samme gamle. Har ikke trent altsaa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du kan ha blitt enda høyere. Skriker :hjeeeeeeeelp...... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skriker :hjeeeeeeeelp...... :-) Før året er omme så har du nok passert to meter. he.he.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Før året er omme så har du nok passert to meter. he.he.. Jeg slutta aa vokse naar jeg var i 14-15 aars alderen tror jeg, saa hoeyere blir jeg nok ikke :-) Men noe rart er paa gang i allefall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.