Gå til innhold

avdelinga blir lagt ned

Anbefalte innlegg

Demonstrasjonen i dag og de siste dagene hjalp ikke, den ene korttidsposten blir lagt ned.

http://www.nordlys.no/nyheter/article3331726.ece

Det er mange med meg som kjenner på fortvilelse, sinne, apati, en følelse av å bli sviktet.

Den avdelinga har vært mitt "anker" over lang tid og jeg har klart å holde meg unna akuttpostene pga den. Nå vet jeg ikke, nå er alt svart og kaotisk.

Jeg og sikkert mange med meg nå føler at vi har tapt, enda en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298760-avdelinga-blir-lagt-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg var leit å høre, Vanilje. Du har slitt og jobbet hardt med å orke tilværelsen i så mange år, og jeg har hatt inntrykk av at de planlagte innleggelsene dine har vært svært verdifulle for deg.

Håper du vil få gode alterantiver i fremtiden til tross for nedleggelsen.

frihetskjemperen

Dette synes jeg var leit å høre, Vanilje. Du har slitt og jobbet hardt med å orke tilværelsen i så mange år, og jeg har hatt inntrykk av at de planlagte innleggelsene dine har vært svært verdifulle for deg.

synes det hele er helt tragisk! Føler med deg,jeg blir selv rammet av nedleggelsen. Helse-norge lover,men holder de det? Nei.. Jeg er sinna,men ikke minst skuffet og fortvilet. Det var et genialt tilbud..Får virkelig håpe det bare er midlertidig! Vil bare gi deg en klem vanilje,håper du får et bra alternativ!

frosken: Ja, du har rett, disse innleggelsene har holdt meg oppe. Vet ikke hva som skjer nå, men tror sykehusdirektøren m.fl vil innse feilen om 1 år kanskje, vet ikke. Den løsningen de har vil ikke fungere i praksis.

frihetskjemperen: jeg vet ikke helt sikkert hvem du er, men vi kommer til å få noen tøffe tak fremover. Vi må "bare" holde ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...