Atene Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Det kommer an på hvilken chips man mener tror jeg, fordi superchips har like mange kalorier som endel andre chips, jeg har undersøkt en god del poser. Jeg sammenlignet Maarud fettredusert med Maarud vanlig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg sammenlignet Maarud fettredusert med Maarud vanlig. Sier du det? Hmmm, rart. Det er ganske mange chipsposer som har tilsvarende kaloriantall som superchipsen. Nuvel, kanskje jeg bare blingser da. Chips er godt, smaker godt til kald øl! Det er ikke så rent lite kalorier i øl heller så. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har mange grunner. Jeg liker ingenting av det du står for. Jeg synes dine holdninger til absolutt alt er grusomt og kvalmt. Hehe jeg synes ikke jeg skriver så mye om holdningene mine her inne, men kan tenke meg at du sikter til at jeg er med frigjort enn deg. Du burde lære deg og akseptere at andre har ulike meninger om ting enn deg. Du kommer ikke langt her i livet med din trangsynhet. Forresten, ettersom du ikke liker meg så kan du jo bare la være å svare på innleggene mine, istedet for å slenge dritt. Jeg regner med at du er eldre enn ti år og bør holde deg for god til sånt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Hehe jeg synes ikke jeg skriver så mye om holdningene mine her inne, men kan tenke meg at du sikter til at jeg er med frigjort enn deg. Du burde lære deg og akseptere at andre har ulike meninger om ting enn deg. Du kommer ikke langt her i livet med din trangsynhet. Forresten, ettersom du ikke liker meg så kan du jo bare la være å svare på innleggene mine, istedet for å slenge dritt. Jeg regner med at du er eldre enn ti år og bør holde deg for god til sånt. Frigjort er vel et svakt ord. Jeg aksepterer ikke dine holdninger, så det får du bare godta. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Frigjort er vel et svakt ord. Jeg aksepterer ikke dine holdninger, så det får du bare godta. Jeg trenger ikke godta noe som helst. Meg jeg synes denne drittslengingen din, som du driver med i flere innlegg til meg, er veldig unødvendig. Det er mye jeg synes om deg også men jeg har ikke noe behov for å fortelle deg det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg trenger ikke godta noe som helst. Meg jeg synes denne drittslengingen din, som du driver med i flere innlegg til meg, er veldig unødvendig. Det er mye jeg synes om deg også men jeg har ikke noe behov for å fortelle deg det. Bla bla bla. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Salgstriks på klart... :0) Ja, ikkesant? Men er godt da! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Ja, ikkesant? Men er godt da! * nikker * Akkurat kjøpt meg en pose med salt og pepper! Den skal jeg kose meg med i kveld, sammen med noen kalde pils! Nam,nam.. :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 * nikker * Akkurat kjøpt meg en pose med salt og pepper! Den skal jeg kose meg med i kveld, sammen med noen kalde pils! Nam,nam.. :0) Har akkurat åpnet noen kalde selv. Skal møte noen kjente, så blir vel et par til senere! Håper du får en topp kveld! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har akkurat åpnet noen kalde selv. Skal møte noen kjente, så blir vel et par til senere! Håper du får en topp kveld! :-) Hørtes koslig ut. Jeg skal på pirat fest, så da får jeg vel drikke som en pirat også! ;0) Ha en fin kveld du også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.