Gå til innhold

Er du myk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært ute og gått tur med naboen, vi drakk kaffe og skravlet på en benk ved sjøen. Kjempekoselig. (ingen sol, så skogen tar vi en annen dag)

Men så er jeg godtroende....Jeg kjøpte en yoga-dvd i går som meg og datteren skulle trene etter når hun kom fra skolen. Jadda..... Og den var liksom for nybegynnere!?! Noen av øvelsene gikk ok, men hallo, jeg er stiv som en stokk i forhold til dem på videoen.

Klarer du å stå med stive bein og legge håndflatene i bakken???

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

42

• morsan

7

• Mrs. Wallace

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei - jeg er stiv som en stokk i bakre lårmuskler - det har jeg alltid vært. Men jeg er myk i hofteleddet og kan sitte i skredderstilling og legge knærne ned i bakken, utover liksom....

På en fest en gang, skulle vi teste det der med å legge håndflatene i golvet med stive bein.

Jeg klarte det ikke - mannen min klarte det

Hos det andre paret var det omvendt - hun klarte det, han klarte det ikke.

Du - som vi lo :-DDDD

Skrevet

Nei - jeg er stiv som en stokk i bakre lårmuskler - det har jeg alltid vært. Men jeg er myk i hofteleddet og kan sitte i skredderstilling og legge knærne ned i bakken, utover liksom....

På en fest en gang, skulle vi teste det der med å legge håndflatene i golvet med stive bein.

Jeg klarte det ikke - mannen min klarte det

Hos det andre paret var det omvendt - hun klarte det, han klarte det ikke.

Du - som vi lo :-DDDD

Ja det er jo morsomt å se hva en kan klare :) Jeg lo godt da tilogmed datteren minkom med et dyypt ååhh. Hun er turner og klarer jo mye mere enn meg. jeg tro vi må finne en lettere yoga-variant ;)

''sitte i skredderstilling og legge knærne ned i bakken, utover liksom....'' Den forstod jeg ikke. Som spagaten eller?

Skrevet

Ja det er jo morsomt å se hva en kan klare :) Jeg lo godt da tilogmed datteren minkom med et dyypt ååhh. Hun er turner og klarer jo mye mere enn meg. jeg tro vi må finne en lettere yoga-variant ;)

''sitte i skredderstilling og legge knærne ned i bakken, utover liksom....'' Den forstod jeg ikke. Som spagaten eller?

Nei, sitte med bøyde knær, brette lårene utover og presse hælene inn mot underlivet....

Vanskelig å forklare!!! *s*

Skrevet

He,he, måtte opp å prøve nå ;0)

Men joda, det gikk det.Men strammet rimelig godt..

Skrevet

Nope - ikke snakk om!

Kunne det i mine yngre dager, men nå når jeg knapt anklene med fingerspissene om jeg forsøker...

Skrevet

Ikke håndflatene, men hele fingrene får jeg nedi. Har forøvrig veldig lange ben, så det er langt ned :-)

Skrevet

Ja jeg er myk, så håndflatene i bakken er ikke noe problem.

Men mykheten har nok en sammenheng med at jeg har danset ballett i veeldig mange år :)

Skrevet

Ikke håndflatene, men hele fingrene får jeg nedi. Har forøvrig veldig lange ben, så det er langt ned :-)

Jøss da er du jo sprek :)

Skrevet

Nei, sitte med bøyde knær, brette lårene utover og presse hælene inn mot underlivet....

Vanskelig å forklare!!! *s*

nå tog e an ;) Jeg tør aldri prøve engang.

Skrevet

Ja jeg er myk, så håndflatene i bakken er ikke noe problem.

Men mykheten har nok en sammenheng med at jeg har danset ballett i veeldig mange år :)

Ballett danser å greier, ska sei :) Ja da har du trent deg myk og god.

Skrevet

He,he, måtte opp å prøve nå ;0)

Men joda, det gikk det.Men strammet rimelig godt..

hehe, ja tenker mange kom seg opp av stolen nå :) Hva har du drevet med som er så myk?

Skrevet

Nope - ikke snakk om!

Kunne det i mine yngre dager, men nå når jeg knapt anklene med fingerspissene om jeg forsøker...

ups :) Jeg fikk fingerspissene ned i gulvet, men det kostet! ;)

Skrevet

hehe, ja tenker mange kom seg opp av stolen nå :) Hva har du drevet med som er så myk?

Vet ikke...He,he, ute å går avogtil..Ellers ingenting spesielt!

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det klarer jeg ikke, og det har jeg heller aldri klart, til tross for at jeg som barn og ungdom trente og strakk mye. En kan trene seg opp til å få lengre muskler, men vil tro det tildels er medfødt.

Slik det er nå har jeg problemer med å få fingertuppen i bakken.. :/

Skrevet

Jeg er ikke engang i nærheten.

Det er heldigvis ikke naturlig for oss å gå på alle fire ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...