Gjest undrar meg Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Var det ikkje noko tull med henne i ei Røde Kors-sak for ei stund sidan? Fikk ho ikkje sparken då? Kan ikkje vere heilt skarp den dama der, slik som ho rotar det til. 0 Siter
nick Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hun er snart exminister. Kvinneklubben "ikkevenner" er avslørt. Nå bør de lukte litt på resten av nettverket. Jeg har ikke anelse hva hun har gjort før, men smart er hun ikke. 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Tror det var noe tull med henne i Utlendingsdirektoratet eller hva det nå heter. Det ble gitt oppholdstillatelse på feil grunnlag til en del irakere, tror jeg. Skjønner ikke hvorfor hun ble valgt som minister! 0 Siter
alida Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Det var noe tull i UD. Og i desember var det noe styr med at hun og mannen hadde kjørt på en bil uten å legge igjen lapp. Mulig folk er ute etter å "ta henne", men herregud som hun roter det til......... 0 Siter
ariadne Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror hun er svært skarp og hun fremstår som et skruppelløst maktmenneske. Synd hun ikke klarer å bevege seg litt klokere, jeg tror ikke hun helt forstår nyansene i norsk kultur, man skal være forsiktig med å stikke fram nakken her. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. Etter min oppfatning er hun utvilsomt en intelligent og dyktig dame som vil det aller beste, bare synd hun ikke helt forstår nyansene i spillereglene. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. Etter min oppfatning er hun utvilsomt en intelligent og dyktig dame som vil det aller beste, bare synd hun ikke helt forstår nyansene i spillereglene. I mange saker der statsråder har opptrådt uklokt blir det dessverre ofte heksejakt - både fra media og fra opposisjonen. Media kan overdimensjonere saken for å få oppslag/øke salg, mens opposisjonen benytter det til å slå politisk mynt. Dette var også min første tanke da Siv jensen først krevde statsrådens avgang, selv om jeg syntes det er synd at Hjermann ble byttet ut og jeg derfor var litt tvilende til Ramin-Osmundsens motiver for å bytte ut vaktbikkja si. Men samtidig synes jeg det dukker opp stadig nye ting, som gjør at jeg ihvertfall får et nokså klart inntrykk av løgn fra statsråden - er det fortsatt bare "ubetenksomhet" og det at hun "ikke helt forstår nyansene i spillereglene"? Saken er bl a ikke journalført på vanlig måte i departementet, det dukker opp stadig nye 'evenementer' de to har truffet hverandre i osv osv. Jeg synes saken nå stinker mer enn den har godt av. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 I mange saker der statsråder har opptrådt uklokt blir det dessverre ofte heksejakt - både fra media og fra opposisjonen. Media kan overdimensjonere saken for å få oppslag/øke salg, mens opposisjonen benytter det til å slå politisk mynt. Dette var også min første tanke da Siv jensen først krevde statsrådens avgang, selv om jeg syntes det er synd at Hjermann ble byttet ut og jeg derfor var litt tvilende til Ramin-Osmundsens motiver for å bytte ut vaktbikkja si. Men samtidig synes jeg det dukker opp stadig nye ting, som gjør at jeg ihvertfall får et nokså klart inntrykk av løgn fra statsråden - er det fortsatt bare "ubetenksomhet" og det at hun "ikke helt forstår nyansene i spillereglene"? Saken er bl a ikke journalført på vanlig måte i departementet, det dukker opp stadig nye 'evenementer' de to har truffet hverandre i osv osv. Jeg synes saken nå stinker mer enn den har godt av. Mulig du har rett, jeg skal følge denne saken med interesse, selv om jeg blir tilnærmet dårlig nær jeg ser f.eks. ubehagelige Siv Jensen hakke løs, som på TV i går kveld, og dermed fort zappet til en annen kanal. Enig i at det er "ubehagelig" mye informasjon vedrørende det påståtte/undervurderte vennskapet som har dukket opp underveis, men formelle feil i saksbehandlingen i departementet kjente jeg ikke til. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Mulig du har rett, jeg skal følge denne saken med interesse, selv om jeg blir tilnærmet dårlig nær jeg ser f.eks. ubehagelige Siv Jensen hakke løs, som på TV i går kveld, og dermed fort zappet til en annen kanal. Enig i at det er "ubehagelig" mye informasjon vedrørende det påståtte/undervurderte vennskapet som har dukket opp underveis, men formelle feil i saksbehandlingen i departementet kjente jeg ikke til. '' jeg blir tilnærmet dårlig nær jeg ser f.eks. ubehagelige Siv Jensen hakke løs, som på TV i går kveld, og dermed fort zappet til en annen kanal. '' Kjenner igjen følelsen! :-) Selv så jeg ikke på tv i går, men leste i nettavisene. Disse kvinnenettverkmiddagene anser jeg vel som temmelig uproblematiske - også kvinner må få lov til å hja nettverk, slik som menn alltid har hatt. Men alle private besøk, som besøk i Paris, besøk på hytta i Lofoten, bursdagsselskaper etc - det begynner å bli litt vel mye. Og det at Kraby først trakk søknaden sin, for så å ringe til departementet dagen etter nettverksmiddagen den 3. januar og si at hun likevel var aktuell søker, gjør jo at man undres på hva som skjedde under den middagen. Og så synes jeg det er litt merkelig at statsråden sier det var så viktig å få en jurist inn som barneombud, for å styrke barns rettigheter, når dette ikke hadde vært et tema i stillingsutlysningen. I Hjermanns tid har han også skiftet ut to personer med annen faglig bakgrunn med to jurister, hvilket burde være tilstrekkelig i så henseende. Her er forresten en link som gir en kronologisk oppsummering av det statsråden har sagt om sitt forhold til Kraby. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2253521.ece 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 '' jeg blir tilnærmet dårlig nær jeg ser f.eks. ubehagelige Siv Jensen hakke løs, som på TV i går kveld, og dermed fort zappet til en annen kanal. '' Kjenner igjen følelsen! :-) Selv så jeg ikke på tv i går, men leste i nettavisene. Disse kvinnenettverkmiddagene anser jeg vel som temmelig uproblematiske - også kvinner må få lov til å hja nettverk, slik som menn alltid har hatt. Men alle private besøk, som besøk i Paris, besøk på hytta i Lofoten, bursdagsselskaper etc - det begynner å bli litt vel mye. Og det at Kraby først trakk søknaden sin, for så å ringe til departementet dagen etter nettverksmiddagen den 3. januar og si at hun likevel var aktuell søker, gjør jo at man undres på hva som skjedde under den middagen. Og så synes jeg det er litt merkelig at statsråden sier det var så viktig å få en jurist inn som barneombud, for å styrke barns rettigheter, når dette ikke hadde vært et tema i stillingsutlysningen. I Hjermanns tid har han også skiftet ut to personer med annen faglig bakgrunn med to jurister, hvilket burde være tilstrekkelig i så henseende. Her er forresten en link som gir en kronologisk oppsummering av det statsråden har sagt om sitt forhold til Kraby. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2253521.ece Jeg synes foreløpig det som er kommet frem er "unnskyldelig", men klart hun burde be om en uavhengig habilitetsvurdering. 0 Siter
Gjest Hvor mange bekjente har man egentlig? Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. Etter min oppfatning er hun utvilsomt en intelligent og dyktig dame som vil det aller beste, bare synd hun ikke helt forstår nyansene i spillereglene. ''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. '' Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris. Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 '' jeg blir tilnærmet dårlig nær jeg ser f.eks. ubehagelige Siv Jensen hakke løs, som på TV i går kveld, og dermed fort zappet til en annen kanal. '' Kjenner igjen følelsen! :-) Selv så jeg ikke på tv i går, men leste i nettavisene. Disse kvinnenettverkmiddagene anser jeg vel som temmelig uproblematiske - også kvinner må få lov til å hja nettverk, slik som menn alltid har hatt. Men alle private besøk, som besøk i Paris, besøk på hytta i Lofoten, bursdagsselskaper etc - det begynner å bli litt vel mye. Og det at Kraby først trakk søknaden sin, for så å ringe til departementet dagen etter nettverksmiddagen den 3. januar og si at hun likevel var aktuell søker, gjør jo at man undres på hva som skjedde under den middagen. Og så synes jeg det er litt merkelig at statsråden sier det var så viktig å få en jurist inn som barneombud, for å styrke barns rettigheter, når dette ikke hadde vært et tema i stillingsutlysningen. I Hjermanns tid har han også skiftet ut to personer med annen faglig bakgrunn med to jurister, hvilket burde være tilstrekkelig i så henseende. Her er forresten en link som gir en kronologisk oppsummering av det statsråden har sagt om sitt forhold til Kraby. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2253521.ece Jeg oppfatter at Ramin-Osmundsen blir utsatt for en heksejakt som ikke ville blitt slik om hun hadde vært en hvit mann. Om man går omtrent hvem som helst av det mannlige kjønn nærmere etter sømmene, altså de som befinner seg i politikken og næringslivet og hvor som helst, så vil man finne mye mer rusk og snusk enn det som har kommet fram her. Menn har alltid bygget nettverk, og menn er rå til å bruke disse nettverkene sine. At kvinner gjør det samme skulle bare mangle. De private besøkene var vel fordi Ramin-Osmundsens mann kjente barneombudets mann (herregud, husker jo ikke navnet på dama i farten... Senil!), og til bursdagsfeiringen var vel hele juristnettverket invitert. Jeg synes hun for ufortjent mye pes i denne saken, og som sagt, hadde hun vært en hvit mann hadde ingen løftet på øyenbrynene engang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. '' Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris. Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller. Enig med deg, men det burde kanskje ringt en bjelle hos henne. Det ville vært klokere å tenke at spørsmålet kunne komme opp og derfor heller være i forkant av kritikken ved å be om en uavhengig habilitetsvurdering. Hadde det vært foretatt slik vurdering i forkant, vil jeg tro hun var blitt funnet habil. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes foreløpig det som er kommet frem er "unnskyldelig", men klart hun burde be om en uavhengig habilitetsvurdering. Jeg synes ikke hovedspørsmålet er om hun formelt sett er habil eller ikke, eller om hun burde ha fått en uavhengig vurdering av dette på forhånd, men at det er forhold som gjør at man kan sette spørsmålstegn ved om utnevnelsen av Kraby har gått helt riktig for seg, og om hun vil bli den uavhengige vaktbikkja som barneombudet bør være. Forørvig tror jeg ikke Kraby kommer til å tiltre i april - hun er altfor svekket bare ut fra medieomtalen nå. Spørsmålet er vel hva som vil skje med Ramin-Osmundsen. Jeg håper jo innerst inne at dte ikke blir nødvendig for henne å gå, men det kan jo se stygt ut. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. '' Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris. Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller. ''Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, '' Minner meg om en bekjent av meg, husker jeg en gang spurte om han kjente en viss dame. "Kjenner og kjenner - jeg har da pult'a" var svaret. Husker jeg synes det var et utrolig harry svar! 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg oppfatter at Ramin-Osmundsen blir utsatt for en heksejakt som ikke ville blitt slik om hun hadde vært en hvit mann. Om man går omtrent hvem som helst av det mannlige kjønn nærmere etter sømmene, altså de som befinner seg i politikken og næringslivet og hvor som helst, så vil man finne mye mer rusk og snusk enn det som har kommet fram her. Menn har alltid bygget nettverk, og menn er rå til å bruke disse nettverkene sine. At kvinner gjør det samme skulle bare mangle. De private besøkene var vel fordi Ramin-Osmundsens mann kjente barneombudets mann (herregud, husker jo ikke navnet på dama i farten... Senil!), og til bursdagsfeiringen var vel hele juristnettverket invitert. Jeg synes hun for ufortjent mye pes i denne saken, og som sagt, hadde hun vært en hvit mann hadde ingen løftet på øyenbrynene engang. ''Jeg oppfatter at Ramin-Osmundsen blir utsatt for en heksejakt som ikke ville blitt slik om hun hadde vært en hvit mann.'' Der tror jeg du tar feil - bare tenk på hva som skjedde med Victor Normann og Terje Rød-Larsen. Man bør uansett være forsiktig med å antyde at ens meningsmotstandere har slike motiver, og dessuten bør ikke det at hun har en annen hudfarge enn folk flest i Norge gjøre at hun tas på med silkehansker. ''Om man går omtrent hvem som helst av det mannlige kjønn nærmere etter sømmene, altså de som befinner seg i politikken og næringslivet og hvor som helst, så vil man finne mye mer rusk og snusk enn det som har kommet fram her. '' Enig i det, men næringslivet stiller jo uansett i en litt annen klasse. Og når det gjelder politikere viser jeg nok en gang til de to tidligere statsrådene nevnt ovenfor. ''Menn har alltid bygget nettverk, og menn er rå til å bruke disse nettverkene sine. At kvinner gjør det samme skulle bare mangle.'' Problemet er ikke nettverket eller kjennskapet i seg selv, men at hun først sier at de bare hadde truffet hverandre da&da, men så kommer det fram mer etterhvert. Dette svekker tilliten til henne generelt og til hva som egentlig har kommet frem i denne saken - kommer det noe mer?? ''til bursdagsfeiringen var vel hele juristnettverket invitert. '' Leste i en avis at i Krabys bursdag i fjor høst kom det ca 10 stykker, derav statsråden. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Enig med deg, men det burde kanskje ringt en bjelle hos henne. Det ville vært klokere å tenke at spørsmålet kunne komme opp og derfor heller være i forkant av kritikken ved å be om en uavhengig habilitetsvurdering. Hadde det vært foretatt slik vurdering i forkant, vil jeg tro hun var blitt funnet habil. ''Hadde det vært foretatt slik vurdering i forkant, vil jeg tro hun var blitt funnet habil.'' Ja det kan godt hende, og det selv om hun i en slik vurdering hadde lagt alle kortene på bordet først, fremfor at detaljene kommer stykkevis og delt...;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Jeg oppfatter at Ramin-Osmundsen blir utsatt for en heksejakt som ikke ville blitt slik om hun hadde vært en hvit mann.'' Der tror jeg du tar feil - bare tenk på hva som skjedde med Victor Normann og Terje Rød-Larsen. Man bør uansett være forsiktig med å antyde at ens meningsmotstandere har slike motiver, og dessuten bør ikke det at hun har en annen hudfarge enn folk flest i Norge gjøre at hun tas på med silkehansker. ''Om man går omtrent hvem som helst av det mannlige kjønn nærmere etter sømmene, altså de som befinner seg i politikken og næringslivet og hvor som helst, så vil man finne mye mer rusk og snusk enn det som har kommet fram her. '' Enig i det, men næringslivet stiller jo uansett i en litt annen klasse. Og når det gjelder politikere viser jeg nok en gang til de to tidligere statsrådene nevnt ovenfor. ''Menn har alltid bygget nettverk, og menn er rå til å bruke disse nettverkene sine. At kvinner gjør det samme skulle bare mangle.'' Problemet er ikke nettverket eller kjennskapet i seg selv, men at hun først sier at de bare hadde truffet hverandre da&da, men så kommer det fram mer etterhvert. Dette svekker tilliten til henne generelt og til hva som egentlig har kommet frem i denne saken - kommer det noe mer?? ''til bursdagsfeiringen var vel hele juristnettverket invitert. '' Leste i en avis at i Krabys bursdag i fjor høst kom det ca 10 stykker, derav statsråden. Rød-Larsen og Norman brukte penger de ikke hadde, og blir litt annerledes saker synes jeg. Men selvfølgelig, de fikk også på pukkelen, men kanskje litt mer rettmessig? At det bare var 10 fra nettverket som var invitert til bursdagen har ikke jeg fått med meg, i såfall er jeg enig i at statsråden burde husket det umiddelbart. Alle disse tingene fra mange år tilbake er jeg tilbøyelig til å tro at hun faktisk ikke husker. Jeg har også deltatt på trefninger med min mann der jeg slettes ikke husker hvem som var, inkludert folk vi har overnattet hos. Så jeg har ikke noe vanskelig med å tro at hun ikke husker. Hva hudfarge angår, så er jeg klar over at man skal være forsiktig med å kaste ut slike påstander. MEN - kampanjen mot Ramin-Osmundsen dras hardt av FrP, som vi alle vet hva står for i forhold til hudfarge og menneskeverd. De har jo også uttrykt klart at de ikke ønsker Ramin-Osmundsen i noen som helst posisjon i regjering, noe som ikke gir dem noe større troverdighet. Mennesker skal dømmes ut fra sine handlinger, ikke sitt utseende. Samtidig står jeg fast på at hun blir tatt hardere av endel av sine motstandere fordi hun er mørk i huden. (Og poenget mitt med å nevne forretningsmennesker, er at forretningsmenn blir politikere og politikere forretningsmenn, i tilfeldig rekkefølge. De har derfor allerede en nettverkskultur med seg, uansett hvilken vei de går.) 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Rød-Larsen og Norman brukte penger de ikke hadde, og blir litt annerledes saker synes jeg. Men selvfølgelig, de fikk også på pukkelen, men kanskje litt mer rettmessig? At det bare var 10 fra nettverket som var invitert til bursdagen har ikke jeg fått med meg, i såfall er jeg enig i at statsråden burde husket det umiddelbart. Alle disse tingene fra mange år tilbake er jeg tilbøyelig til å tro at hun faktisk ikke husker. Jeg har også deltatt på trefninger med min mann der jeg slettes ikke husker hvem som var, inkludert folk vi har overnattet hos. Så jeg har ikke noe vanskelig med å tro at hun ikke husker. Hva hudfarge angår, så er jeg klar over at man skal være forsiktig med å kaste ut slike påstander. MEN - kampanjen mot Ramin-Osmundsen dras hardt av FrP, som vi alle vet hva står for i forhold til hudfarge og menneskeverd. De har jo også uttrykt klart at de ikke ønsker Ramin-Osmundsen i noen som helst posisjon i regjering, noe som ikke gir dem noe større troverdighet. Mennesker skal dømmes ut fra sine handlinger, ikke sitt utseende. Samtidig står jeg fast på at hun blir tatt hardere av endel av sine motstandere fordi hun er mørk i huden. (Og poenget mitt med å nevne forretningsmennesker, er at forretningsmenn blir politikere og politikere forretningsmenn, i tilfeldig rekkefølge. De har derfor allerede en nettverkskultur med seg, uansett hvilken vei de går.) ''kampanjen mot Ramin-Osmundsen dras hardt av FrP, som vi alle vet hva står for i forhold til hudfarge og menneskeverd. De har jo også uttrykt klart at de ikke ønsker Ramin-Osmundsen i noen som helst posisjon i regjering, noe som ikke gir dem noe større troverdighet.'' Ja, jeg er helt enig med deg i dette, og nettopp det at Frp var de første til å komme på banen og kritisere henne, gjorde at jeg nesten av prinsipp vil forsvare henne med at det er "glipp" som alle kan komme i skade for å gjøre. Men senere kommer dert fra mer, og her kan jo folk vurdere det så ymse, men jeg begynner ihvertfall å bli rimelig skeptisk til denne utnevnelsen og hva som egentlig har skjedd i saken. ''Mennesker skal dømmes ut fra sine handlinger, ikke sitt utseende.'' Helt enig i det selvsagt, men nå har jo noen også hevdet at det er tidligere rot med UDI som gjør at man burde latt være å utnevne henne til statsråd. den UDI-saken har jeg ikke fulgt med på i det hele tatt, så det har jeg ingen formening om. ''Samtidig står jeg fast på at hun blir tatt hardere av endel av sine motstandere fordi hun er mørk i huden.'' Ja, man ser jo et nyt innlegg i denne tråden som beviser det at enkelte tenker slik, dessverre. Jeg håper dette ikke er nok til at hun må gå av, men jeg synes likevel at saken stinker og at jeg har store tvil om hva som egentlig er fakta i saken. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''kampanjen mot Ramin-Osmundsen dras hardt av FrP, som vi alle vet hva står for i forhold til hudfarge og menneskeverd. De har jo også uttrykt klart at de ikke ønsker Ramin-Osmundsen i noen som helst posisjon i regjering, noe som ikke gir dem noe større troverdighet.'' Ja, jeg er helt enig med deg i dette, og nettopp det at Frp var de første til å komme på banen og kritisere henne, gjorde at jeg nesten av prinsipp vil forsvare henne med at det er "glipp" som alle kan komme i skade for å gjøre. Men senere kommer dert fra mer, og her kan jo folk vurdere det så ymse, men jeg begynner ihvertfall å bli rimelig skeptisk til denne utnevnelsen og hva som egentlig har skjedd i saken. ''Mennesker skal dømmes ut fra sine handlinger, ikke sitt utseende.'' Helt enig i det selvsagt, men nå har jo noen også hevdet at det er tidligere rot med UDI som gjør at man burde latt være å utnevne henne til statsråd. den UDI-saken har jeg ikke fulgt med på i det hele tatt, så det har jeg ingen formening om. ''Samtidig står jeg fast på at hun blir tatt hardere av endel av sine motstandere fordi hun er mørk i huden.'' Ja, man ser jo et nyt innlegg i denne tråden som beviser det at enkelte tenker slik, dessverre. Jeg håper dette ikke er nok til at hun må gå av, men jeg synes likevel at saken stinker og at jeg har store tvil om hva som egentlig er fakta i saken. Du er inne på noe vesentlig til slutt, vi vet ikke hva som er fakta og ikke i denne saken. Media er ei vaktbikkje, men ikke nødvendigvis en sannferdig en. Jeg håper heller ikke at hun må gå. Norge trenger noen med ny tankegang og friskt sinn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.