Gå til innhold

gjennomføringsevner

Anbefalte innlegg

Gjest Ebbeliten
Skrevet

Hva oppfattes med "gjennomføringsevner" i en stillingsannonse? Er det målbart liksom... Eller går det på at man fullfører sine prosjekter, følger opp, ser til at det blir utført og fullført? Ligger det noe kryptisk i begrepet? Takk for svar..

Persille1365381127
Skrevet

''Eller går det på at man fullfører sine prosjekter, følger opp, ser til at det blir utført og fullført?''

Dette er det jeg ville tolket det som - evne til å gjennomføre det man har satt seg fore, eller blitt bedt om å gjøre.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Eller går det på at man fullfører sine prosjekter, følger opp, ser til at det blir utført og fullført?''

Dette er det jeg ville tolket det som - evne til å gjennomføre det man har satt seg fore, eller blitt bedt om å gjøre.

Kan vel ikke tolkes annerledes ;)

Persille1365381127
Skrevet

Kan vel ikke tolkes annerledes ;)

Vel, iom at noen stilte spørsmålet - så er det jo tydeligvis noe jeg ikke har tenkt på :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vel, iom at noen stilte spørsmålet - så er det jo tydeligvis noe jeg ikke har tenkt på :)

Var ikke vondt ment! Kom bare litt sent inn i tråden og jeg var enig med deg!

Persille1365381127
Skrevet

Var ikke vondt ment! Kom bare litt sent inn i tråden og jeg var enig med deg!

Skjønte det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...