Gå til innhold

Manuela Ramin Osmundsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men siden Manuela er det første utlendingen, så ligger det en del presisje i denne saken.

Jeg tror hun går.

Gjest rasisme
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men siden Manuela er det første utlendingen, så ligger det en del presisje i denne saken.

Jeg tror hun går.

Det er i hvertfall spennende å følge med. Ut fra inntrykket media har gitt av saken burde hun trekke seg.

En ting jeg stusser ved er at det nye barneombudet har gått i dekning. Hennes versjon av saken er jo relevant.

Skrevet

Det er i hvertfall spennende å følge med. Ut fra inntrykket media har gitt av saken burde hun trekke seg.

En ting jeg stusser ved er at det nye barneombudet har gått i dekning. Hennes versjon av saken er jo relevant.

Jepp, og har Kraby ikke større baller enn dette, så går hun med i dragsuget. Som barneombud kan hun ikke springe og gjemme seg når det blir litt tøft.

Dette er forøvrig ikke en rasismesak, men en sak om troverdighet.

Skrevet

Strengt tatt er hun ikke den første innvandrerstatsråden, for Astrid Gjertsen var opprinnelig dansk;-)

Gjest rasisme
Skrevet

Strengt tatt er hun ikke den første innvandrerstatsråden, for Astrid Gjertsen var opprinnelig dansk;-)

Refererte det som sto i Dagsavisen jeg, men da har de jo gjort en feil tydeligvis.

Er forøvrig spent på hvordan denne saken ender.

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av at Jens Stoltenberg gjemmer seg bak det såkalte "neger-allibiet" når det gjelder Manuela Ramin-Osmundsen!

Dama er juristutdannet ved eliteskoler i Frankrike, og så snakker man om en kvinne med innvandrerbakgrunn som om hun var oppvokst i slummen i Soweto, og hadde jobba seg opp og fram.

Stoltenberg har gjort en svært klønete utnevnelse ved å gi henne ministerposten rett etter at hun måtte trekke seg i UDI.

Og to solide brølere fra Ramin Osmundsen på to år er ikke imponerende,

synes

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av at Jens Stoltenberg gjemmer seg bak det såkalte "neger-allibiet" når det gjelder Manuela Ramin-Osmundsen!

Dama er juristutdannet ved eliteskoler i Frankrike, og så snakker man om en kvinne med innvandrerbakgrunn som om hun var oppvokst i slummen i Soweto, og hadde jobba seg opp og fram.

Stoltenberg har gjort en svært klønete utnevnelse ved å gi henne ministerposten rett etter at hun måtte trekke seg i UDI.

Og to solide brølere fra Ramin Osmundsen på to år er ikke imponerende,

synes

Jeg kunne ikke vært mer enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...