Gjest Rasisme Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 http://www.dagsavisen.no/innenriks/article335427.ece I dagsavisen står det i dag at Stoltenberg slåss for å beholde Norges første innvandrerstatsråd. Er det da slik at hvis statsråden hadde vært etnisk norsk så hadde hun måttet gå ?? Bare lurer jeg... 0 Siter
nick Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Ikke nødvendigvis, men siden Manuela er det første utlendingen, så ligger det en del presisje i denne saken. Jeg tror hun går. 0 Siter
Gjest rasisme Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Ikke nødvendigvis, men siden Manuela er det første utlendingen, så ligger det en del presisje i denne saken. Jeg tror hun går. Det er i hvertfall spennende å følge med. Ut fra inntrykket media har gitt av saken burde hun trekke seg. En ting jeg stusser ved er at det nye barneombudet har gått i dekning. Hennes versjon av saken er jo relevant. 0 Siter
nick Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det er i hvertfall spennende å følge med. Ut fra inntrykket media har gitt av saken burde hun trekke seg. En ting jeg stusser ved er at det nye barneombudet har gått i dekning. Hennes versjon av saken er jo relevant. Jepp, og har Kraby ikke større baller enn dette, så går hun med i dragsuget. Som barneombud kan hun ikke springe og gjemme seg når det blir litt tøft. Dette er forøvrig ikke en rasismesak, men en sak om troverdighet. 0 Siter
morsan Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Strengt tatt er hun ikke den første innvandrerstatsråden, for Astrid Gjertsen var opprinnelig dansk;-) 0 Siter
Gjest rasisme Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Strengt tatt er hun ikke den første innvandrerstatsråden, for Astrid Gjertsen var opprinnelig dansk;-) Refererte det som sto i Dagsavisen jeg, men da har de jo gjort en feil tydeligvis. Er forøvrig spent på hvordan denne saken ender. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er så utrolig lei av at Jens Stoltenberg gjemmer seg bak det såkalte "neger-allibiet" når det gjelder Manuela Ramin-Osmundsen! Dama er juristutdannet ved eliteskoler i Frankrike, og så snakker man om en kvinne med innvandrerbakgrunn som om hun var oppvokst i slummen i Soweto, og hadde jobba seg opp og fram. Stoltenberg har gjort en svært klønete utnevnelse ved å gi henne ministerposten rett etter at hun måtte trekke seg i UDI. Og to solide brølere fra Ramin Osmundsen på to år er ikke imponerende, synes 0 Siter
Sofline Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er så utrolig lei av at Jens Stoltenberg gjemmer seg bak det såkalte "neger-allibiet" når det gjelder Manuela Ramin-Osmundsen! Dama er juristutdannet ved eliteskoler i Frankrike, og så snakker man om en kvinne med innvandrerbakgrunn som om hun var oppvokst i slummen i Soweto, og hadde jobba seg opp og fram. Stoltenberg har gjort en svært klønete utnevnelse ved å gi henne ministerposten rett etter at hun måtte trekke seg i UDI. Og to solide brølere fra Ramin Osmundsen på to år er ikke imponerende, synes Jeg kunne ikke vært mer enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.