Lillemus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Skal vi se, denne uka ble ikke så aktiv som jeg hadde håpet: Lørdag - 3 timers skitur + 1 times aktiv snømåking med spade (fra taket på hytta) Mandag: 30 min på trimsykkel + 40 min øvelser Fredag morgen: 10 min på trimsykkelen + 20 min øvelser Hm. Neste uke må bli mer aktiv enn dette gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har trent ganske mye denne uka. Rart jeg ikke ser det på vekta. Fredag: 7723 steg lørdag: 21109 søndag: 11730 mandag: 26902 tirsdag: 19137 onsdag: 20040 + 3 X 30 situps torsdag: 30206 + 2 X 30 situps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Denne uken har ikke vært så aller verst. Fredag: 30 minutter på crosstraineren Søndag: Løp 3 km/20 min Mandag: 60 min aerobic + 60 min turn Torsdag: Løp 3 km/20 min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Søndag: kort skitur, ca. 4 km, tenker jeg. Mandag: 1 time friskis&svettis Torsdag: 1 time skitrening for barna hvor jeg var ganske aktiv + 1 time friskis&svettis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fredag: 45 minutters spinning. Tirsdag: 1 1/2 time vekter. God økt. + gått 3 turer a ca. 30 minutter. Altså en helt normal uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Forrige fredag: halvannen times tur i veldig rask gange. Mandag: En time og et kvarters tur i veldig rask gange, etterfulgt av styrke og strekk. Onsdag: En times tur. Ikke så verst. Målet er å få 3 økter på min. en time i løpet av uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har trent ganske mye denne uka. Rart jeg ikke ser det på vekta. Fredag: 7723 steg lørdag: 21109 søndag: 11730 mandag: 26902 tirsdag: 19137 onsdag: 20040 + 3 X 30 situps torsdag: 30206 + 2 X 30 situps. Hjelpes her er det skritt gitt Går du disse i høyt tempo? Blir du skikkelig varm? Det er da du forbrenner Uansett - suverent Du har virkelig grunn til og være stolt av deg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Etter en traurig periode med sykdom og mye senge- og sofaligging over 4 mnd - kan jeg for første gang hive meg med på treningstråden. Vel, trening for meg da i hvertfall. Tur hver dag på mellom 45 min og en time (bortsett fra onsdag). Jøje så godt det er og ha en kropp som vil være litt med igjen. Det verker i lysken og lårene, og man kjenner hvor bakenden sitter, men pytt - det er det verdt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Lørdag: snømåking på hytta Søndag: telemarkkjøring ca 2 timer Mandag: 45 min styrke Torsdag og fredag: sjauing og rigging i forb. med konsert målet er egentlig to økter styrke i uka i treningsstudio, men det er så mye sykdom på jobben at jeg må være vikar støtt... Får nok inn litt trim i vinterferien håper jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hjelpes her er det skritt gitt Går du disse i høyt tempo? Blir du skikkelig varm? Det er da du forbrenner Uansett - suverent Du har virkelig grunn til og være stolt av deg selv Tusen takk for oppmuntrende ord til meg som nå sliter med forferdelig gangsperre ) Beina er så tunge og slitne i dag. Jeg driver på med mye aerobictrening hjemme, men spaserer også endel ute. Jeg sjekket skrittelleren her på gårsdagens resultater. Av de 30 tusen var 16 tusen aerobicsteg. Den teller med det også, så det sier seg selv at jeg svettet litt i allefall Jeg har technomusikk på og følger rytmene der. I dag har det vært en skikkelig slapp dag pga at jeg er sliten. Har såvidt passert 9000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 To dager med 30 min rask gange. En annen dag med 6 timers spasertur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 2 ganger joggetur 5 km 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå har jeg kommet ut av vinterdvalen! På søndag hadde jeg tenkt å GÅ tur - men litt over halvveis (etter ca 25 min rask gange) prøvde jeg meg forsiktig med litt jogging - og det gikk overraskende bra! Løp i 10-15 minutter :-) Onsdag skulle jeg ikke være på jobb før klokka ti. Leverte i barnehagen kvart på ni, og gikk/løp i skogen i ca 45 minutter :-) Det var så utrolig deilig! Halvfrosne myrer, sola som nettopp hadde kommet opp, fuglesang og frisk morgenluft... Feilberenget litt tida, så det ble litt kaotisk å få dusjet og kommet seg på jobb til ti, men det gikk nesten. Skrøyt veldig av meg selv på jobb, og sjefen syntes dette var en veldig god idé :-) Fikk løpebukse av foreldrene mine til bursdagen min i dag - og den vil jeg ut og prøve i morgen. Glinsende svart Adidas-tights, med grå refleks striper - knalltøff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk for oppmuntrende ord til meg som nå sliter med forferdelig gangsperre ) Beina er så tunge og slitne i dag. Jeg driver på med mye aerobictrening hjemme, men spaserer også endel ute. Jeg sjekket skrittelleren her på gårsdagens resultater. Av de 30 tusen var 16 tusen aerobicsteg. Den teller med det også, så det sier seg selv at jeg svettet litt i allefall Jeg har technomusikk på og følger rytmene der. I dag har det vært en skikkelig slapp dag pga at jeg er sliten. Har såvidt passert 9000. Bare hyggelig og ikke rart at du har vondt og gangsperre. Det er jo utrolig hvor mange skritt du har på telleren hver dag Kroppen din har nok godt av en litt roligere dag. Aerobic er jo suverent da - men husk at kroppen trenger litt hvile også. 9.000 skritt er en god dag det Tipper jeg ligger på halvparten av det i dag trøstetrøste hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg slenger meg på denne jeg da, i og med at vekten nå er forbannet, og jeg nekter å i det hele tatt ha noe med den å gjøre. Søndag kveld: 20minutter på elipsemaskinen Mandag morgen:10 min elipse Mandag kveld: 20 min elipse Tirsdag: 25 minutter elipse ettermiddag Onsdag: 10 min. elipse morgen Torsdag: 20 min. elipse kveld. I dag: 20 minutter elipse morgen (og håper denne blir + på til neste uke) Ha en superduper helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg slenger meg på denne jeg da, i og med at vekten nå er forbannet, og jeg nekter å i det hele tatt ha noe med den å gjøre. Søndag kveld: 20minutter på elipsemaskinen Mandag morgen:10 min elipse Mandag kveld: 20 min elipse Tirsdag: 25 minutter elipse ettermiddag Onsdag: 10 min. elipse morgen Torsdag: 20 min. elipse kveld. I dag: 20 minutter elipse morgen (og håper denne blir + på til neste uke) Ha en superduper helg 30 situps rett opp 30*2 situps skrå hver dag, untatt fredagen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vanlige ca. 5 km løpeturer 3 ganger, og den 4. var en litt hardere løype der jeg løp en lang oppoverbakke 16 ganger og nedover igjen i rolig tempo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bare hyggelig og ikke rart at du har vondt og gangsperre. Det er jo utrolig hvor mange skritt du har på telleren hver dag Kroppen din har nok godt av en litt roligere dag. Aerobic er jo suverent da - men husk at kroppen trenger litt hvile også. 9.000 skritt er en god dag det Tipper jeg ligger på halvparten av det i dag trøstetrøste hehe Ja, du har rett. Jeg trenger å slappe litt av også. Det har jeg gjort både i går og i dag Er ikke oppe i 6 tusen steg enda i dag. Jeg orker rett og slett ikke. Spiser godt og trener lite Det at jeg gikk opp 700 gram sist uke bekymrer meg ikke så mye. Det var det jeg gikk ned uka før. Dessuten synes jeg at vekta er ok nå. Pluss/minus 1 kg er greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, du har rett. Jeg trenger å slappe litt av også. Det har jeg gjort både i går og i dag Er ikke oppe i 6 tusen steg enda i dag. Jeg orker rett og slett ikke. Spiser godt og trener lite Det at jeg gikk opp 700 gram sist uke bekymrer meg ikke så mye. Det var det jeg gikk ned uka før. Dessuten synes jeg at vekta er ok nå. Pluss/minus 1 kg er greit Høres fantastisk ut Kos deg Og vi vet jo at noen gram opp ikke nødvendigvis skyldes manglende trening eller mere mat. Det er naturlige svingninger. Hvil deg godt nå - og snart er bena sprettne og du kan fortsette moroa Ha en fortsatt fin kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Trur jeg må hive meg på tråden din, kanskje jeg får opp motivasjonen til å trene fast. Denne uka har jeg vært flink. Mandag, situps og armhevinger tirsdag, 1 times rask gange. onsdag 8 km på ski torsdag, ca 45 min joggetur(første joggetur på hundre år:) pluss situps og armhevinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.