Gjest sliten og oppgitt Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg holder i dag på med en klage til likningskontoret, og må vite følgende: Dersom man har kjøpt eller solgt en bolig en en annen kommune enn den man likner til, må man da sende kopi av hele selvangivelsen m/ dokumentasjon av salget? Jeg trodde man kun skulle sende til "sitt" likningskontor og at saksbehandleren der kommuniserte med andre aktuelle likningskontorer? Har jeg tatt helt feil? Saken gjelder at jeg hadde vedlagt selvangivelsen en spesifisering av at jeg hadde kjøpt og deretter solgt en leilighet med tap. Likevel kom den andre kommunen (der boligen var solgt) og krevde restskatt. Det virker som de ikke har fått med seg at boligen var solgt med tap. De hadde sendt dette kravet til likningskontoret jeg sokner til, men uten å gi meg noen informasjon om dette. Nå må jeg drive og styre og sende alle dokumentasjonen på nytt, til dette andre likningskontoret, som jeg altså trodde hadde fått den informasjonen de skulle fra "mitt" likningskontor. Noen som vet noe om reglene her? Jeg hater papirarbeid. 0 Siter
Gjest anonyminatten Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Beklager - aner ikke. Og dessuten ble jeg sliten av og lese innlegget for det hørtes så slitsomt ut alt sammen hehe. Legger meg nå ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.