Gå til innhold

å hate seg selv

Gjest uten nick denne gang

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick denne gang
Skrevet

Før jeg fikk barn slet jeg med det. Jeg hatet meg selv. Nå begynner det å komme tilbake. Jeg synes at jeg er dum og tåpelig.

Hvordan kan jeg få opp selvbildet?

Lørdag sa en dame til en venninne: Er du venninne med ******? Hun sa det i en nedlatende tone, og jeg syntes hun virket snobbete. Venninnen min sa jeg ikke måtte bry meg om det, for denne personen er hoven og ser ned på mange. Hun kjenner meg ikke en gang, men så tenker jeg at hun husker meg fra skolen. Da jeg var stille og sjenert og "utenfor". Hvor lenge skal det henge på meg?

Jeg dveler ved ting jeg har sagt og gjort i fortiden, og angrer på oppførsel. Det må da kunne legges bak meg?

Skrevet

''Det må da kunne legges bak meg?''

Det kan det sikkert, men det kan være en jobb som tar litt tid. Hvis jeg var deg, tror jeg at jeg ville fokusert på alt som er bra, du vet jo at disse dumme tankene er spøkelser fra fortiden. Tenk på alt du har fått til, fått barn osv osv. Få gjerne hjeelp av en god venninne. Sett om ei liste over alt du kan komme på. Så tar du den fram hver gang de dummme tankene kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...