Gjest Stoppet opp Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er 17 uker og magen min har stoppet helt opp.Ikke vært skikkelig på do på 1 uke og vist det kommer noe er det bare noen stein harde kuler.Føler meg ikke i form pga dette.Kjøpte noe flytende drikke på apotek men der virker ikke.jeg drikker mye vann og appelsin juice.Kjøpte biola i dag så jeg håper det hjelper.Noen råd? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hva med frukt og fiber-terninger? Det er tørket frukt som er presset sammen, Helt naturlige greier. Fåes på helsekost. Start med 1/2 terning ;O) 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Sånn liten tube med innhold som du klemmer inn i rompa. 0 Siter
la linja Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Been there. Kjøpte kli (grønn eske, tror det heter kruskakli) på dagligvarebutikken. Hadde det i kulturmelk, yogurt eller vanlig melk. Smakte godt og jeg fikk aldri mere forstoppelse i svangerskapet. Heldigvis!! Lykke til. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Kruskakli og linfrø noen ganger pr dag får fart på systemet. 0 Siter
sunitram Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Unngå melk og melkeprodukter. De stopper. Små mengder Biola/yoghurt/cultura muligens unntatt.. Alle typer fibertilskudd bør følges med inntak av ekstra væske. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Uff, jeg hadde også hard mage og noe forstoppelse da jeg var gravid. Det som hjalp for meg var: *mye vann *linfrø (legges i bløt over natta - blir geléaktig) *kiwi 0 Siter
fresja Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tab-Let taretabletter som du får kjøpt på helsekosten. Mye lakriskonfekt (Tit-Bits) setter fart på magen, men er ikke så sunt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.