Gå til innhold

Beskyttelseskjerm til grill

Anbefalte innlegg

Gjest grill78
Skrevet

Bor i blokk og har balkong hvor vi griller. Gikk helt fint ifjor, men innimellom syns jeg flammene er litt vel nære rekkverket som er i tre. Samboer mener det ikke er noe problem og det er jo heller ikke det (er litt fanatisk på det der). Men lurte på om det finnes en beskyttelsesskjem, en ring eller noe man kan plassere rundt grillen i det man fyrer den opp, som man kan ta av når flammene er borte? Er en standard rund kulegrill.

Gjest grill78
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva du mente? Fant ikke noen vegg på den linken?

Skrevet

Hos oss var det forbudt med grilling på terrassen pga brannfaren. Kun elektrisk grill var godkjent.

Høres skummelt ut det dere holder på med.

Gjest grill78
Skrevet

Hos oss var det forbudt med grilling på terrassen pga brannfaren. Kun elektrisk grill var godkjent.

Høres skummelt ut det dere holder på med.

Det er egentlig ikke noe problem altså, bare jeg som overreagerer sier samboer. Er bare 2 etasjes blokk og de som bor under på bakkeplan har også treterrasser. Mange av de har også grill. Er jo ikke noe annerledes oppe bortsett fra at de nede har litt større terrasser. Men ser at noen har grillen helt inntil husveggen likevel. Og vi passer jo godt på hver gang. Har vann i nærheten. Har ikke vært noe problem hittil.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva du mente? Fant ikke noen vegg på den linken?

Du kan kjøpe en sak som du fester lokket til, da skjermer den. Fant ikke slik vegg som jeg har sett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...