Gjest Thea89 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 så på et inlegg lengre ned på siden, om hvorfor folk vil bli tannleger.. men jeg lurer egentlig mere på hvorfor noen vil bli gynekologer...?? sitte å stirre, fikle med og finne feil/sykdommer i underlivet til andre...? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ja, det kan du jammen med si, men vi kvinner får jo være takknemlige for det da Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende.... Dessuten redder de liv ved å oppdage kreft etc tidlig, og oppdage farlige kjønnssykdommer oa. De er jo spesialister. 0 Siter
GeirB Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ja, det kan du jammen med si, men vi kvinner får jo være takknemlige for det da Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende.... Dessuten redder de liv ved å oppdage kreft etc tidlig, og oppdage farlige kjønnssykdommer oa. De er jo spesialister. ''Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....'' Det er nok "gravøren" som blir tilfredstillt i den sammenhengen. 0 Siter
Orio Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Oppfølging ved graviditet og fødsel. Behandling av barnløse. Det må vel være ganske givende? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 ''Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....'' Det er nok "gravøren" som blir tilfredstillt i den sammenhengen. Han òg, ja;) 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Etter som jeg har lest, har du vært hos gynekologen en rekke alder, tross din lave alder. Det synes jeg er verre. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Etter som jeg har lest, har du vært hos gynekologen en rekke alder, tross din lave alder. Det synes jeg er verre. En rekke ganger. 0 Siter
Gjest Thea89 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Etter som jeg har lest, har du vært hos gynekologen en rekke alder, tross din lave alder. Det synes jeg er verre. var det ment til meg eller "orio"? 0 Siter
Icora Panter Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 var det ment til meg eller "orio"? Drit i Jølsen.. Han er bare bitter på at andre har et mer vellykket liv og må derfor rakke ned på alt han ser av innlegg her på dol. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Drit i Jølsen.. Han er bare bitter på at andre har et mer vellykket liv og må derfor rakke ned på alt han ser av innlegg her på dol. Ha ha, har du hørt sånn pisspreik! Jeg ytrer bare min mening, that's all. 0 Siter
Babette Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Dette spørsmålet ble også stilt for en god stud siden. og da husker jeg at gynekologen her tok seg tid til å svare. Det var et engasjert, gnistrende godt og faktisk veldig rørende innlegg, som fikk mye velfortjent applaus. Du kan sikkert søke det opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.