Gå til innhold

en ting JEG lurer på.....

Anbefalte innlegg

Gjest Thea89
Skrevet

så på et inlegg lengre ned på siden, om hvorfor folk vil bli tannleger..

men jeg lurer egentlig mere på hvorfor noen vil bli gynekologer...??

sitte å stirre, fikle med og finne feil/sykdommer i underlivet til andre...?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det kan du jammen med si, men vi kvinner får jo være takknemlige for det da ;)

Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....

Dessuten redder de liv ved å oppdage kreft etc tidlig, og oppdage farlige kjønnssykdommer oa. De er jo spesialister.

Skrevet

Ja, det kan du jammen med si, men vi kvinner får jo være takknemlige for det da ;)

Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....

Dessuten redder de liv ved å oppdage kreft etc tidlig, og oppdage farlige kjønnssykdommer oa. De er jo spesialister.

''Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....''

Det er nok "gravøren" som blir tilfredstillt i den sammenhengen.

Skrevet

Oppfølging ved graviditet og fødsel. Behandling av barnløse. Det må vel være ganske givende?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Mange av de tar seg jo av gravide kvinner, og det må definitivt være tilfredsstillende....''

Det er nok "gravøren" som blir tilfredstillt i den sammenhengen.

Han òg, ja;)

Skrevet

Etter som jeg har lest, har du vært hos gynekologen en rekke alder, tross din lave alder. Det synes jeg er verre.

Skrevet

Etter som jeg har lest, har du vært hos gynekologen en rekke alder, tross din lave alder. Det synes jeg er verre.

En rekke ganger.

Gjest Thea89
Skrevet

var det ment til meg eller "orio"?

Icora Panter
Skrevet

var det ment til meg eller "orio"?

Drit i Jølsen.. Han er bare bitter på at andre har et mer vellykket liv og må derfor rakke ned på alt han ser av innlegg her på dol.

Skrevet

Drit i Jølsen.. Han er bare bitter på at andre har et mer vellykket liv og må derfor rakke ned på alt han ser av innlegg her på dol.

Ha ha, har du hørt sånn pisspreik! Jeg ytrer bare min mening, that's all.

Skrevet

Dette spørsmålet ble også stilt for en god stud siden. og da husker jeg at gynekologen her tok seg tid til å svare. Det var et engasjert, gnistrende godt og faktisk veldig rørende innlegg, som fikk mye velfortjent applaus. Du kan sikkert søke det opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...