Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heller dårlig peiling på data... Kjøpte ny PC for ca ett år siden. Med den fulgte programmet Norton Security Scan. Jeg har internettforbindelse via Canal Digital, og gjennom dem har jeg programmet F-secure, som også skal beskytte mot virus, spionprogrrammerm etc. Begge programmene kjører daglig test. Har ikke hatt problemer med noe virus før de siste to dagene. Via Nortonprogrammet får jeg beskjed om at det er 2 virus på maskinen (står Trojan.Wimad), og det står at Norton ikke har kunnet behandle dem. De står merket som høyrisiko. Når jeg kjører F-secure sin scanning, får jeg ikke opp noe virus.

Hva gjør jeg for å få fjernet disse?

• 2 uker senere...
Skrevet

svar:

neste gang du starter opp din pc så kjører du på sikker modus og da kjører du på full søke modus norton,når det er ferdig og norton har fjærnet trojan dat starter du på nytt din pc.

kjør også diskopprydding og diskfragmentering veldig ofte ( 1x uke).

jeg anbefaler med og ikke kjøre 2 antivirus programmer samtidlig det er nok med en programware.

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...