Gå til innhold

GPS tomtom og garmin

Anbefalte innlegg

Hvem hvet alt ?
Skrevet

Er det noen der ute som har prøvd TOMTOM GO 920T og GARMIN NUVI 760 ?

Hvilken syns du fungerte enkest ? Må de brukes i bil eller kan de brukes når man er ute å går ?

Hvem hvet alt ?
Skrevet

Vi har TomTom og den fungerer bra. En kompis av meg som er drosjeeier har både TomTom og Garmin, og han påstår det går ut på ett. Nå hadde nok jeg kjøpt denne:

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=513908

Hei å takk for svar av dere begge. Har du hørt noen kommentarer på hvem av de som uttaler ordene mest korekt og

hvem som finner beste/enkleste reserve rute ? :o)

candyqueen_83
Skrevet

Hei å takk for svar av dere begge. Har du hørt noen kommentarer på hvem av de som uttaler ordene mest korekt og

Var det ikke disse to som fikk første og andre plass i testen på tv2 hjelper deg på torsdag? Da regner jeg med det er hipp som happ hvilken du velger.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Som sagt har vi TomTom, og den syns jeg kommer med kommandoene sine akkurat til rett tid. Akkurat passe langt fra rundkjøringer og kryss. Det er et par steder jeg har sett at kartet (veien) ikke stemmer 100% med satelittposisjonen (ser ut som om man kjører ved siden av veien liksom...), og det skjer både på TomTom, Garmin, Nokia og Panasonic, så da er det vel kartet som er tegna feil. Og TomTom er som sagt veldig presis på talekommandoene, det vet jeg ikke hvordan fungerer på Garmin.

Hvem hvet alt ?
Skrevet

Som sagt har vi TomTom, og den syns jeg kommer med kommandoene sine akkurat til rett tid. Akkurat passe langt fra rundkjøringer og kryss. Det er et par steder jeg har sett at kartet (veien) ikke stemmer 100% med satelittposisjonen (ser ut som om man kjører ved siden av veien liksom...), og det skjer både på TomTom, Garmin, Nokia og Panasonic, så da er det vel kartet som er tegna feil. Og TomTom er som sagt veldig presis på talekommandoene, det vet jeg ikke hvordan fungerer på Garmin.

Takker for fin info, har hørt at garmin kan ha litt taleproblemer for å si det sån, så da blir det nok en tomtom her også :o)

Skal bli godt å kunne finne frem på en litt enklere måte.

Gjest diesel hansen
Skrevet

http://www.dingz.no/php/art.php?id=505102

Eg vet ikkje, men en kollega har Tomtom, og den kan brukes kor som helst har eg inntrykk av, han skryter fælt...

TomTom vant i Tv2 hjelper deg sist uke(Dingz linken ovenfor).

Selv hadde jeg først TomTomOne, men ville ha en gps med mer funksjoner. Kjøpte Garmin660, men denne solgte jeg etter en uke. Gikk tilbake til TomTom(910), og denne er jeg veldig fornøyd med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...