Gå til innhold

Smerter i nedre del av ryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm... har hatt en stingende smerte nederst i ryggen siden igår kveld.

Det er ikke i selve ryggen men innafor, om dere skjønner hva jeg mener?

Kan det være nyrene?

har vært hos legen litt for masse i det siste, og tørr rett og slett ikke gå pga dette også da legen allerede tror jeg er hypokonder *lol* Skal til legen på tirsdag pga "lungebetennelsen" men tviler vel igrunne på at legen gidder at jeg skal ta opp dette også... ( ja legen min liker ikke problemer eller at man kommer til henne med sykdommer:S )

Noen som vet hva det kan være?

Skrevet

noen nerver som ligger i klem kanskje?

Det kjennes litt ut som om at ryggen er "av" men er liksom ikke i selve ryggraden...

Gruer meg til å bringe dette opp hos legen da jeg vet hun vil himle meg øyene og ikke ta det særlig alvorlig siden hun ikke tar noe alvorlig....

Er jo bare det, etter lungebetennelsen går jeg nå på min 5 antibiotika kur I ÅR! og sammen med smertestillene tabeltter som jeg måtte ta pga et krasj ( ryggen lengre opp ) er jeg redd nyrene mine har litt for masse å jobbe med siden jeg ikke har galleblære og den ikke får hjulpet nyrene slik de skal... så er litt redd for at de er fulle av giftstoffer og at det er det som holder på å skje?

Hmmm... kan jo være at jeg rett og slett har blitt hypokonder hehe....

Skrevet

Det kjennes litt ut som om at ryggen er "av" men er liksom ikke i selve ryggraden...

Gruer meg til å bringe dette opp hos legen da jeg vet hun vil himle meg øyene og ikke ta det særlig alvorlig siden hun ikke tar noe alvorlig....

Er jo bare det, etter lungebetennelsen går jeg nå på min 5 antibiotika kur I ÅR! og sammen med smertestillene tabeltter som jeg måtte ta pga et krasj ( ryggen lengre opp ) er jeg redd nyrene mine har litt for masse å jobbe med siden jeg ikke har galleblære og den ikke får hjulpet nyrene slik de skal... så er litt redd for at de er fulle av giftstoffer og at det er det som holder på å skje?

Hmmm... kan jo være at jeg rett og slett har blitt hypokonder hehe....

hehe. kjenner meg igjen der. Har alltid vondt noe sted, og jeg forestiller meg at det er "farlig" :P Men det er det jo aldri gudskjelov.

Men er man bekymret, er det jo bedre å gå til legen.

Skrevet

hehe. kjenner meg igjen der. Har alltid vondt noe sted, og jeg forestiller meg at det er "farlig" :P Men det er det jo aldri gudskjelov.

Men er man bekymret, er det jo bedre å gå til legen.

Vi får se hva jeg tørr når jeg skal dit i morgen og heller bare ta det som det kommer;)

Skrevet

Vet du hva, har du et så anstrengt forhold til legen din, at du ikke tør å kontakte henne dersom du har smerter, så bør du vurdere å bytte lege! Du kan enkelt og greit bytte lege hos NAV, på nettet også tror jeg. Du trenger ikke si noe til henne engang.

Hun bør forstå at det ikke er DIN feil om du har hatt 5 antibiotikakurer etter lungebetennelsen (er det samme type antibiotika, kan det høres ut som om den ikke er riktig behandling...), eller ryggsmerter pga påkjørsel? At du mangler galleblære bør jo gjøre at hun hører ekstra godt etter, og ikke hverken himler med øynene eller blir irritert når du henvender deg til henne for råd... Bytt lege, og bli trygg på at du blir tatt på alvor! Har for øvrig ingen formening om hva det kan være. Lykke til. klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...