Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laredoute har endel fine klær, men jeg fraråder deg å bestille derfra. Jeg prøvde etpar ganger, men fasonger og størrelser var helt underlige. Gikk helt greit å returnere, det skal de ha.

Ok, det var et negativt svar. Noe positivt kjøpetips har jeg dessverre ikke.

Gjest mora2
Skrevet

Oi, tror aldri jeg har sett så mye stygt samlet på et sted. ;)

Da var det på tide ;0)

Gjest togli
Skrevet

Laredoute har endel fine klær, men jeg fraråder deg å bestille derfra. Jeg prøvde etpar ganger, men fasonger og størrelser var helt underlige. Gikk helt greit å returnere, det skal de ha.

Ok, det var et negativt svar. Noe positivt kjøpetips har jeg dessverre ikke.

Jeg liker godt klærne fra La Redoute, men man må bestille minst en str større enn man bruker til vanlig. Gjør jeg det, så opplever jeg aldri at jeg får problemer med størrelse/fasong.

Gjest mora2
Skrevet

Tja si det...

Det stod jo at den var trang, så kanskje L?

Jeg hadde tatt kontakt med de, så kan de sikkert oppgi målene på buksen.

Den var fin den buksen :0)

Tror forresten jeg heller ville tatt den i M.

Vier seg sikkert litt ut...

Gjest togli
Skrevet

Tja si det...

Det stod jo at den var trang, så kanskje L?

Jeg hadde tatt kontakt med de, så kan de sikkert oppgi målene på buksen.

Den var fin den buksen :0)

Ja, jeg ser nå at str. 40 = L. Vanligvis bruker jeg 36/38, men har innsett at de butikkene der opererer med størrelser lik de på sydlige breddegrader ;) En gang kjøpte jeg ei kjempekul bukse fra en slik nettside. Gledet meg til å ta den på (str. 36/38), men jeg fikk knapt låra nedi den :))

Tror jeg må kjøpe den buksa. Var veldig stilig :)

Gjest mora2
Skrevet

Ja, jeg ser nå at str. 40 = L. Vanligvis bruker jeg 36/38, men har innsett at de butikkene der opererer med størrelser lik de på sydlige breddegrader ;) En gang kjøpte jeg ei kjempekul bukse fra en slik nettside. Gledet meg til å ta den på (str. 36/38), men jeg fikk knapt låra nedi den :))

Tror jeg må kjøpe den buksa. Var veldig stilig :)

Ja, det er sant det...Men om det er helt galt, kan du jo bytte. :0)

Skrevet

Jeg bor noe avsides, så det er iike så godt å få klær som passer min fasong. Jeg bestiller derfor en del klær, men har vært uheldig med en del av kjøpene. Jeg har fått buser der jeg fikk hele meg ned i ene buksebeine, mens bukser fra andre er "en halv meter" for smale i livet. Jeg tror noen blander størrelser fra f.eks.Amerika/England/Norge.

Du har noe av det samme i butikkene. Jeg kan finne topper/tunikaer i M som passer, mens andre i XXL er for små!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...