Gå til innhold

Dette spørsmålet som man får

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmåltrender som skifter
Skrevet

På jobbintervju nå spør de "hvaslags person er det vi får, hvis vi ansetter deg" og så skal man beskrive det.

Ville du svart langt eller kort, og hva villle du sagt?

Skrevet

Bare still et nytt spørsmål à la "hva slags folk blir jeg nødt til å jobbe med?"

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ville sagt de får en hardtarbeidene og ærlig person, som liker utfordringer og stiller opp når det er noe ekstra.

En med godt humør, som jobber hardt for å nå sine mål.

Noe i den duren. Ville svart for langt heller...

Gjest spørsmåltrender som skifter
Skrevet

Jeg ville sagt de får en hardtarbeidene og ærlig person, som liker utfordringer og stiller opp når det er noe ekstra.

En med godt humør, som jobber hardt for å nå sine mål.

Noe i den duren. Ville svart for langt heller...

Høres bra ut, det. Folk ville nok ansatt deg ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg ville følt meg litt ukomfortabel på den slags intervju. Liker ikke spørsmål som: Fortell om deg selv/ hvorfor skal vi ansette deg/ hva er dine positive og negative sider osv. Jeg mener at en god intervjuer kan få et inntrykk av personen uten å forholde seg til alle disse kunstige spørsmålene.Men hvis man først blir spurt, jeg ville sagt at de får en som er glad i jobben sin og gir mye av seg selv, er pålitelig og samvittighetsfull. Jeg synes egentlgi ikke noe om å liste opp en rekke fine egenskaper, jeg synes det virker mer troverdig om man gir noen eksempler på hva man har jobbet med / hvordan man har jobbet tidligere, så jeg ville prøvd å få med det.

Gjest nettopp vært på intervju
Skrevet

Jeg ville svart kort og greit. Ikke prøv å overselg deg selv, det blir lett gjennomskuet som innøvd. mora2 har et greit svar.

Skrevet

Spør på hvilket kurs de har lært å stille så latterlige spørsmål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...