Gå til innhold

Leie container(hvor mye)

Anbefalte innlegg

Gjest Trønder på flyttefot
Skrevet

Vi skal flytte og har mye som skal kastes.Klær,pynteting,bøker,kleskap,kommode og mye annet ting og tang.Tenkte å leie en container og hive rasket oppi med det samme vi flytter.Men hvor koster det å leie?.Bor i Trondheim.Hadde vært griet å vite om det koster 1000 eller 5000 kr

Gjest Ca. 2500
Skrevet

Vi betalte rundt 2500 for en middels stor (husker ikke størrelsen) container. Bor i Øsrfold.

Gjest Aimabel
Skrevet

Du betaler for leie pr døgn i tillegg til at containeren blir veid. Noen jeg kjenner flytter nå og de betalte 6000 for containeren, den sto i fire-fem dager.

Gjest katrine!!
Skrevet

Vi hadde nettopp container. Vi betalte ca 3000 kr. Men da var den smikk full. Det var en vanlig str, og stod på privat eiendom. Jeg bor i Oslo, vet ikke om det er store prisforskjeller her og i Trondheim..

Leien var gratis. Vi betalte kun for pr. tonn og tilkjøring..

Prøv å ring noen selskaper og hør om pris. De har ikke like priser..

Gjest årets trønder
Skrevet

Hvorfor skal du kaste det? Hva med å gi det bort? Fretex eller lignende? Eller bruktbutikken i Hommelvik? Den vet jeg kjører og henter ting de kan være interessert i. (Drives gjennom NAV/Sosialtjenesten)

Nå var jo ikke dette svar på spørsmålet ditt, men om du kan få gitt det bort gratis må da det være en fordel :)

Skrevet

Døgnprisen er ikke så høy tror jeg, men du betaler for vekta på containeren etterpå. Dere må rett og slett ringe rundt og sjekke priser.

Skrevet

Fretex kan komme og hente ting, hvis du ikke har mulighet til å kjøre det til de. De tømte nesten en hel etasje her hos oss med ting som jeg mener var rusk og rask, men som for andre kunne være brukanes. De lot noe stå, som de ikke ville ha (gulvtepper og gardiner som var VELDIG 70-talls gufne...)

Jeg tror vi betalte rundt 2000 kr da vi hadde container for litt siden. Døgnleien hos firmaet vi brukte var 18 kr tror jeg, så vi hadde den stående en stund. Det var tilkjøring/henting og vekta på innholdet som utgjorde det meste av prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...