Gå til innhold

Evig hostevirus

Anbefalte innlegg

Gjest Sigantura
Skrevet

Mannen min og den snart voksne sønnen vår og jeg har vært plagd av et slags virus som gir hoste (i varierende grad), utrolig slapphet og svette. Vi har alle tre, hver vår gang ettersom vi ble syke, vært hos lege, men ingenting vises på blodprøve eller høres på vanlig lytting.

Vi har ikke hatt feber. Vi gjør det vi pleier å gjøre, av skole og jobb, men det er et utrolig ork. Nå har jeg hatt det i en måned, sønnen i tre og en halv uke og mannen i tre uker. Det er bare jeg av oss som er pollenallergiker, men kan ikke si at jeg er sjukere eller mindre sjuk av dette her enn de to andre.

Er det noen der ute som har hatt eller har dette? Altså: ikke særlig snørr, litt hoste med gult oppspytt, ikke feber - innimellom tror vi at vi er ferdige med det, men så begynner det søren meg igjen.

Skrevet

Jeg vet om en gutt som har noe som ligner på dette. Han har vært dårlig kjempelenge! Han hoster stygt og er tett i pusten, slapp og veldig trøtt og sliten. Vet ikke hva det kan være, men han skal til legen nå snart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...