Gå til innhold

Hvor mye toll?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Har lyst til å bestille en selv designet genser til 268 kroner.

Hvor mye toll blir det på den tro?

Gjest wiggum
Skrevet

Det er inntil 10,7% toll på klær. I tillegg kommer 25% mva og fortollingsgebyr (ca. 100,-).

Skrevet

Du slipper toll innen EU/EEC, altså fra storparten av Europa.

Skrevet

Du trenger da ikke henvende deg til utlandet for å få tak i en selvdesignet genser. Finns masser av strikkersker her i landet klare til oppdrag :)

Gjest midia
Skrevet

Du trenger da ikke henvende deg til utlandet for å få tak i en selvdesignet genser. Finns masser av strikkersker her i landet klare til oppdrag :)

Den skal ikke være strikket:)

den skal ha bilder og skrift på bryst og armer.

Ellers så er det mange flinke strikkere rundt omkring ja;)

Gjest midia
Skrevet

Du slipper toll innen EU/EEC, altså fra storparten av Europa.

jeg tenker å bestille gjennom spreadshirt, vet ikke om de kommer innenfor toll bestemmelsen?

Gjest midia
Skrevet

Det er inntil 10,7% toll på klær. I tillegg kommer 25% mva og fortollingsgebyr (ca. 100,-).

Det blir dyr genser hvis alt dette kommer oppå, eller er det 100 tilsammen utenom porto?

Skrevet

jeg tenker å bestille gjennom spreadshirt, vet ikke om de kommer innenfor toll bestemmelsen?

Jeg kjenner ikke til spreadshirt, men jeg gikk inn på en internettside jeg fant. Fant ikke en gang ut hvilket land varene kunne bestilles fra. Kommer varene fra utlandet, skal det betales moms og evt annet når du handler for over 200. Toll avhenger av vilken vare det er og hvor den er produsert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...