Gjest Flytte-lasset Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Enda en fin ting med bunad: kan syes ut og inn alt ettersom. Kjøper man et annet dyrt festplagg går det sjelden å fikse noe særlig på det om vekta går litt opp eller ned. Synd det er for sent å få gjort noe med det til 17.mai for din del da. :-/ Visste jo at jeg hadde lakkt på meg, men at det var så mye fant jeg først ut på søndag, da vi skulle i konfirmasjon.. Var en fryktelig dag. Var godt å puste ut på kvelden. Skal sjekke i god tid før neste anledning, så får vi se om det må legges ut litt her og der.. Krysser fingrene for at det ikke blir nødvendig, men må man så må man;-) 0 Siter
Speak Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Er det ikke flott at vi lever i et fritt land:-) Jeg bruker bunaden min som jeg har hatt i over 20 år. Dattra mi på 8 bruker bunaden som min mor sydde til meg da jeg var lita. Ho synes det er kjempestas. Tok den på i går og strålte. Men jeg spurte henne for noen dager siden hva ho skulle ha på seg, og jeg ville ikke tvunget henne til å bruke den om ho ikke hadde ønsket det. Men ho hadde måtte pynte seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.