Gå til innhold

Hjelp! Jeg må bake bløtkake!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så mye bortkasta tid med å bake en god bunn når man etterpå skal dekke den til med den ekle kremen.....;-p

Det tar jo ikke så mye tid å bake et sukkerbrød. Og det går fint an å spise det uten krem, hvis du helst vil det. :- )

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• cathlin

3

• Orio

3

• birdie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går fint. Jeg pyntet vår i kveld. Den holder seg fint i kjøleskapet til i morgen. Jeg er virkelig ingen baker, men bløtkake kan jeg lage. Du bør jo lage egen bunn. Det er ikke vanskelig og smaker helt klart best. Man må bare piske eggedosisen lenge, lenge. Og være lett på labben når man rører i melet.

Banan og syltetøy er en god gammel schläger.

Skrevet

Det tar jo ikke så mye tid å bake et sukkerbrød. Og det går fint an å spise det uten krem, hvis du helst vil det. :- )

Ååå, nå fikk jeg lyst på sukkerbrød i sånn randform. Med litt krem og ferske bær! *slurp*

Skrevet

;-) Har jeg vel aldri smakt, tror jeg.

Jeg liker bedre slikt som fyrstekake, kransekake, gulrotkake, sjokoladekake, ostekake, nøttekake.

Gjest togli
Skrevet

Ferdigbunn? Skal du ikke bake selv?

*sjokkert*

Bake selv???!!! *sjokka* ;-)

Gjest togli
Skrevet

Det går fint. Jeg pyntet vår i kveld. Den holder seg fint i kjøleskapet til i morgen. Jeg er virkelig ingen baker, men bløtkake kan jeg lage. Du bør jo lage egen bunn. Det er ikke vanskelig og smaker helt klart best. Man må bare piske eggedosisen lenge, lenge. Og være lett på labben når man rører i melet.

Banan og syltetøy er en god gammel schläger.

Jammen det var ikke jeg som skulle spise kaka, så da gikk jeg for ferdig bunn *egoist* ;)

Hadde to andre kaker som skulle bakes også, så det frå da være grenser for hvor mye tid en skal bruke på kakebakst ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...