Orio Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Men så mye bortkasta tid med å bake en god bunn når man etterpå skal dekke den til med den ekle kremen.....;-p Det tar jo ikke så mye tid å bake et sukkerbrød. Og det går fint an å spise det uten krem, hvis du helst vil det. :- ) 0 Siter
tonie Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det går fint. Jeg pyntet vår i kveld. Den holder seg fint i kjøleskapet til i morgen. Jeg er virkelig ingen baker, men bløtkake kan jeg lage. Du bør jo lage egen bunn. Det er ikke vanskelig og smaker helt klart best. Man må bare piske eggedosisen lenge, lenge. Og være lett på labben når man rører i melet. Banan og syltetøy er en god gammel schläger. 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det tar jo ikke så mye tid å bake et sukkerbrød. Og det går fint an å spise det uten krem, hvis du helst vil det. :- ) Ååå, nå fikk jeg lyst på sukkerbrød i sånn randform. Med litt krem og ferske bær! *slurp* 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det tar jo ikke så mye tid å bake et sukkerbrød. Og det går fint an å spise det uten krem, hvis du helst vil det. :- ) ;-) Har jeg vel aldri smakt, tror jeg. Jeg liker bedre slikt som fyrstekake, kransekake, gulrotkake, sjokoladekake, ostekake, nøttekake. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Ferdigbunn? Skal du ikke bake selv? *sjokkert* Bake selv???!!! *sjokka* ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det går fint. Jeg pyntet vår i kveld. Den holder seg fint i kjøleskapet til i morgen. Jeg er virkelig ingen baker, men bløtkake kan jeg lage. Du bør jo lage egen bunn. Det er ikke vanskelig og smaker helt klart best. Man må bare piske eggedosisen lenge, lenge. Og være lett på labben når man rører i melet. Banan og syltetøy er en god gammel schläger. Jammen det var ikke jeg som skulle spise kaka, så da gikk jeg for ferdig bunn *egoist* Hadde to andre kaker som skulle bakes også, så det frå da være grenser for hvor mye tid en skal bruke på kakebakst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.