Gå til innhold

Tivoli i oslo/romerike?

Anbefalte innlegg

Gjest tivoli baben:o)
Skrevet

Noen som vet hvor det er tivoli på 17.mai?

Lillestrøm kanskje, der har det vel vært de siste årene??

Skrevet

Det er alltid tivoli på Grønland. Ganske stort, men ikke veldig mange karuseller akkurat.. Men ekstremt mye folk der da... Lillestrøm vet jeg ikke noe om.. Godt mulig

Skrevet

Ja, det er tivoli på Lillestrøm også. Ved Arena.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, det er tivoli på Lillestrøm også. Ved Arena.

Tivoliet i lillestrøm er like ved kinoen i år. Den parkeringsplassen på den andre siden av veien for kinoen.

Skrevet

Tivoliet i lillestrøm er like ved kinoen i år. Den parkeringsplassen på den andre siden av veien for kinoen.

Det visste jeg ikke. Kan det være to tivolier i Lillestrøm i år? Jeg så da at alle tivolivognene stod utenfor ved Arena da jeg kjørte forbi for et par dager siden. Kanskje de bare stod parkert inntil videre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...