Gjest tror jeg hørte ett i natt Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hvordan låter et piggsvin? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har aldri hørt piggsvinet lage andre lyder enn raslelyder når det tråkker i løvet. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Nå sier mannen min her at de lager lyd, men han husker ikke hva slags... De bråker spesielt når de parrer seg sier han. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har aldri hørt piggsvinet lage andre lyder enn raslelyder når det tråkker i løvet. Joda, det lager lyd - snøfter og lokker på andre piggsvin og sånt. ) 0 Siter
Gjest tror jeg hørte ett i natt Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Nå sier mannen min her at de lager lyd, men han husker ikke hva slags... De bråker spesielt når de parrer seg sier han. ok....jeg tror nok muligens det var to som hadde seg ja, og de holdt på leeeenge. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 ok....jeg tror nok muligens det var to som hadde seg ja, og de holdt på leeeenge. Heldiggriser - åsså ute i det fri da;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 ok....jeg tror nok muligens det var to som hadde seg ja, og de holdt på leeeenge. Mannen min sier et par hadde seg under trampolina vår :-O He he.. Kanskje de hadde vært på dol og lest om trampolinesex 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Mannen min sier et par hadde seg under trampolina vår :-O He he.. Kanskje de hadde vært på dol og lest om trampolinesex *gapskratter* :-D 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har aldri hørt piggsvinet lage andre lyder enn raslelyder når det tråkker i løvet. Samma her! :-) Hørte det senest tirsdag kveld. Og da var det attpåtil to pinnsvin, men ingen snøfting hørtes. (Understreker dog at jeg _sterkt_ foretrekker skrivemåten pinnsvin!*S*) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Samma her! :-) Hørte det senest tirsdag kveld. Og da var det attpåtil to pinnsvin, men ingen snøfting hørtes. (Understreker dog at jeg _sterkt_ foretrekker skrivemåten pinnsvin!*S*) Hmmm.. Pinnsvin, ja. jeg tror jeg også _egentlig_ bruker det, men er litt språkforvirret med åra. Vet egentlig ikke hva jeg bruker, men tror kanskje begge deler. Jeg har bodd her i åresvis, men er fra en annen kant av landet. Jeg tror svenskene sier "igelkot", eller noe 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Samma her! :-) Hørte det senest tirsdag kveld. Og da var det attpåtil to pinnsvin, men ingen snøfting hørtes. (Understreker dog at jeg _sterkt_ foretrekker skrivemåten pinnsvin!*S*) Det heter piggsvin. Det har jo ikke pinner på ryggen heller. 0 Siter
Gjest Gammel traver Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det heter piggsvin. Det har jo ikke pinner på ryggen heller. Du er søt og ei god dolkjerring Lillemus, men du er litt over kanten bedreviter og småkrass til tider http://nn.wikipedia.org/wiki/Piggsvin 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Du er søt og ei god dolkjerring Lillemus, men du er litt over kanten bedreviter og småkrass til tider http://nn.wikipedia.org/wiki/Piggsvin Jeg holder nå på piggsvin alikevel jeg. ;o) De har jo ikke pinner på ryggen. Basta. ;o) 0 Siter
Gjest Gammel traver Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg holder nå på piggsvin alikevel jeg. ;o) De har jo ikke pinner på ryggen. Basta. ;o) Joda, du må gjerne tviholde på piggene du, det får du lov til. Men vi andre må få lov til å tenke pinner hvis vi vil, okey, siden det å er både pigger og pinner 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Joda, du må gjerne tviholde på piggene du, det får du lov til. Men vi andre må få lov til å tenke pinner hvis vi vil, okey, siden det å er både pigger og pinner Drit og dra. det heter piggsvin, ikke pinnsvin. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 De bråker sinnsykt når de parrer seg, freser på en måte. Elskovsredet deres var utenfor mitt soveromsglass før. 0 Siter
Gjest Gammel traver/ Bjølsen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Drit og dra. det heter piggsvin, ikke pinnsvin. Drit og dra sjøl ditt forbannede papphue. Sjekk linken før du spyr ut galle. Eller, det var jo for mye forlangt, du er ikke akkurat kjent som den skarpeste kniven på DOL akkurat 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Drit og dra sjøl ditt forbannede papphue. Sjekk linken før du spyr ut galle. Eller, det var jo for mye forlangt, du er ikke akkurat kjent som den skarpeste kniven på DOL akkurat Jeg vet ikke hva du Bjølser meg for, jeg er ikke Bjølsen. Oi oi oi, der tok du meg altså! :-) At jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen, er meget mulig. Jeg har likevel lengre utdannelse enn de fleste andre hjemmeknoterne her inne. Dessuten er ikke hodet mitt laget av papp, det er for det meste dekket av pels. Hvorfor tør du ikke signere? Redd for å få sprekk på fasaden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.