Gå til innhold

...og piggsvinet sier...??

Gjest tror jeg hørte ett i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan låter et piggsvin?

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Lillemus

6

• AneM1365380603

6

• Jølsen

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Litt sånn snøfte- og gryntelyder?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har aldri hørt piggsvinet lage andre lyder enn raslelyder når det tråkker i løvet.

AneM1365380603
Skrevet

Nå sier mannen min her at de lager lyd, men han husker ikke hva slags... De bråker spesielt når de parrer seg sier han.

Skrevet

Jeg har aldri hørt piggsvinet lage andre lyder enn raslelyder når det tråkker i løvet.

Joda, det lager lyd - snøfter og lokker på andre piggsvin og sånt. :o)

Skrevet

Nå sier mannen min her at de lager lyd, men han husker ikke hva slags... De bråker spesielt når de parrer seg sier han.

ok....jeg tror nok muligens det var to som hadde seg ja, og de holdt på leeeenge.

Annonse

Skrevet

ok....jeg tror nok muligens det var to som hadde seg ja, og de holdt på leeeenge.

Heldiggriser - åsså ute i det fri da;-)

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min sier et par hadde seg under trampolina vår :-O He he.. Kanskje de hadde vært på dol og lest om trampolinesex ;)

Gjest prust
Skrevet

Mannen min sier et par hadde seg under trampolina vår :-O He he.. Kanskje de hadde vært på dol og lest om trampolinesex ;)

*gapskratter*

:-D

Skrevet

Samma her! :-) Hørte det senest tirsdag kveld. Og da var det attpåtil to pinnsvin, men ingen snøfting hørtes.

(Understreker dog at jeg _sterkt_ foretrekker skrivemåten pinnsvin!*S*)

AneM1365380603
Skrevet

Samma her! :-) Hørte det senest tirsdag kveld. Og da var det attpåtil to pinnsvin, men ingen snøfting hørtes.

Hmmm.. Pinnsvin, ja. jeg tror jeg også _egentlig_ bruker det, men er litt språkforvirret med åra. Vet egentlig ikke hva jeg bruker, men tror kanskje begge deler. Jeg har bodd her i åresvis, men er fra en annen kant av landet. Jeg tror svenskene sier "igelkot", eller noe ;)

Skrevet

Det heter piggsvin. Det har jo ikke pinner på ryggen heller.

Annonse

Skrevet

Du er søt og ei god dolkjerring Lillemus, men du er litt over kanten bedreviter og småkrass til tider ;)

http://nn.wikipedia.org/wiki/Piggsvin

Jeg holder nå på piggsvin alikevel jeg. ;o) De har jo ikke pinner på ryggen. Basta. ;o)

Gjest Gammel traver
Skrevet

Jeg holder nå på piggsvin alikevel jeg. ;o) De har jo ikke pinner på ryggen. Basta. ;o)

Joda, du må gjerne tviholde på piggene du, det får du lov til.

Men vi andre må få lov til å tenke pinner hvis vi vil, okey, siden det å er både pigger og pinner

;)

Skrevet

Joda, du må gjerne tviholde på piggene du, det får du lov til.

Men vi andre må få lov til å tenke pinner hvis vi vil, okey, siden det å er både pigger og pinner

;)

Drit og dra. det heter piggsvin, ikke pinnsvin.

Gjest Shira :o)
Skrevet

De bråker sinnsykt når de parrer seg, freser på en måte. Elskovsredet deres var utenfor mitt soveromsglass før.

Gjest Gammel traver/ Bjølsen
Skrevet

Drit og dra. det heter piggsvin, ikke pinnsvin.

Drit og dra sjøl ditt forbannede papphue.

Sjekk linken før du spyr ut galle. Eller, det var jo for mye forlangt, du er ikke akkurat kjent som den skarpeste kniven på DOL akkurat

Skrevet

Drit og dra sjøl ditt forbannede papphue.

Sjekk linken før du spyr ut galle. Eller, det var jo for mye forlangt, du er ikke akkurat kjent som den skarpeste kniven på DOL akkurat

Jeg vet ikke hva du Bjølser meg for, jeg er ikke Bjølsen.

Oi oi oi, der tok du meg altså! :-) At jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen, er meget mulig. Jeg har likevel lengre utdannelse enn de fleste andre hjemmeknoterne her inne.

Dessuten er ikke hodet mitt laget av papp, det er for det meste dekket av pels.

Hvorfor tør du ikke signere? Redd for å få sprekk på fasaden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...