morsan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det snorker! Eller snøfter, omtrent som når en ekkel stor hund har fått teften av noe godt langt ned i en pose. Jentungen og jeg bodde på camping engang, tror hun var seks-sju kanskje åtte år, og på tidlig morgenkvist snøtet det rundt teltduken. En hund, tenkte jeg, og slo til teltduken så den skulle fordufte - og det ble stille. Litt etterpå gjentok det seg. Og litt etterpå, igjen. Jeg lokaliserte snøftingen til fotenden av soveposen min, og der var det en hump - og da jeg kjente på den, stakk jeg meg. Da skjønte jeg lunta... Jentungen og jeg kom oss ut av teltet, og bevæpnet med en tom brusflaske fikk vi jaget fram et pinnsvin som hadde lagt seg til å sove under gulvet i teltet, nærmere bestemt under mitt liggeunderlag. Det er faktisk siste gang jeg har overnattet i telt....... Og jentungen fortalte etterpå at hun selvfølgelig visste at pinnsvin snorker, det hadde hun lært på skolen. Jeg lærte det den brutale måten på en campingplass :-| He he. Artig historie:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.