Gå til innhold

Christoper Dons' nye kjærest

Anbefalte innlegg

Gjest millit
Skrevet

Har bare sett forsiden av S&H, og lurer bare på ....den nye kjærsten til Christopher Dons, er det hun derre Eva Charlotte Stenset , hun nyhetsoppleseren???

Skrevet

Hvem er Christoper Don??

Han er værmann på Tv-Norge, tror jeg. Eller er det TV2? Han har så vakre øyne at jeg detter helt ut. Får aldri med meg hvordan været skal bli når det er han som er på:)

Skrevet

Han er værmann på Tv-Norge, tror jeg. Eller er det TV2? Han har så vakre øyne at jeg detter helt ut. Får aldri med meg hvordan været skal bli når det er han som er på:)

Sikkert Tv-Norge, for han har eg aldri hørt om.

Eg fikk aldri med meg været når Elin Tvedt var "værdame" heller, men det var ikkje på grunn av øynene hennes...:)

Skrevet

Sikkert Tv-Norge, for han har eg aldri hørt om.

Eg fikk aldri med meg været når Elin Tvedt var "værdame" heller, men det var ikkje på grunn av øynene hennes...:)

Hehe, tar jeg feil når jeg gjetter at det var frontpartiet blikket festet seg ved?

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lagt merke til øynene hans. Jeg synes han ser snål ut.

Plasser en dårlig parykk på han er, så blir det litt sånn "skilt ved fødselen":

http://www.greencine.com/images/static/moonraker_jaws.jpg

(følte meg litt herrrlig slem nå *S*)

Skrevet

Hehe, tar jeg feil når jeg gjetter at det var frontpartiet blikket festet seg ved?

Tampen brenner! :)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lagt merke til øynene hans. Jeg synes han ser snål ut.

Plasser en dårlig parykk på han er, så blir det litt sånn "skilt ved fødselen":

http://www.greencine.com/images/static/moonraker_jaws.jpg

(følte meg litt herrrlig slem nå *S*)

Hehe, jo jeg ser den. Jeg er så svak for menn med brune øyne, ser du. Han har nydelige øyne. Se litt ekstra nøye på dem neste gang du ser ham da, morsan!

Skrevet

Hehe, jo jeg ser den. Jeg er så svak for menn med brune øyne, ser du. Han har nydelige øyne. Se litt ekstra nøye på dem neste gang du ser ham da, morsan!

Jeg ser han jo hver uke på Ungkaren, men får litt fnatt av den sveisen...;-p

Skrevet

Jeg ser han jo hver uke på Ungkaren, men får litt fnatt av den sveisen...;-p

Å, er han med der? Sveisen er grusom, jeg er enig i det. Dessuten er han sikkert grunn som en sølepytt. Likevel, de mørke, mørke øynene er så fine.Hvis han bare holder munn og ser på en er alt finfint. Trur eg...:)

Skrevet

Å, er han med der? Sveisen er grusom, jeg er enig i det. Dessuten er han sikkert grunn som en sølepytt. Likevel, de mørke, mørke øynene er så fine.Hvis han bare holder munn og ser på en er alt finfint. Trur eg...:)

Han er programleder. Men ser ikke mye til han, da. Må være tidenes letteste jobb - være noen uker i Sør-Afrika mens crew'et filmer alt og intervjuer deltagerne, og så bare dukke opp på noen hyperkorte glimt for å lire av seg en eller annen standardfrase...;-)

Skrevet

Han er programleder. Men ser ikke mye til han, da. Må være tidenes letteste jobb - være noen uker i Sør-Afrika mens crew'et filmer alt og intervjuer deltagerne, og så bare dukke opp på noen hyperkorte glimt for å lire av seg en eller annen standardfrase...;-)

Jeg har ikke sett Ungkaren. Ever! Men hvis det er noe i nærheten av jobben til Gaute Grøtta Grav i Farmen kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være drømmejobben:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...