Gå til innhold

Så...

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Skal du gå i tog i morgen da?

Her er det et barnetog om morningen og et folketog om ettermiddagen,men det blir ikke noe tog på meg tror jeg.

Det er noe styr hele 17 mai,men gleder meg til rømmegrøten da,det er godt.

Det er barnas dag syns jeg,hva mener du?

Skrevet

Sånn helt anonym som man bare kan være på nett, må jeg innrømme at det hadde gjort meg null og niks å bli sittende fast i London eller Paris pga. flystreiken... Barna mine har uansett sin kjære 17.mai-entusiast-far, og jeg kunne gjort HELT andre ting i morgen enn å oie rundt...:-)

mvh

candyqueen_83
Skrevet

Det blir ikke noe tog på oss. Vi har egentlig ingen planer, så mulig vi drar på handletur til sverige :P

Slipper vi lange køer i hvertfall.

Skrevet

Jeg skal nok ikke gå i tog. Det er mulig jeg skal gå bak korpset for å fange opp mistede noter, trommestikker osv, men mest sannsynlig tar noen andre den jobben slik at jeg bare skal løpe rundt og se på toget mens resten av familien går.

Skrevet

Ungene vil gå i tog i morra så da må vi vel til pers som tilskuere.... Gleder meg mest til varm sodd og kaker etterpå jeg. ;o)

Skrevet

Ikke jeg, men guttungen, om været blir bra.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg elsker 17. mai!! Jeg elsker korpsmusikk og jeg elsker is og brus og alle menneskene som er ute med de fine klærne sine. Jeg håper bare inderlig at det blir fint vær, og på yr.no er det fullsol her jeg bor:o)

17. mai er vel barnas dag, men jeg liker den jeg også.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, vi skal gå i tog i morgen. Vi kom i skade for å nevne ordet "tog" til snuppa som snart er 3 år, så hun tror nok vi skal kjøre tog :( . At vi ikke har lært. Dette har jeg gått gjennom med de andre også ;) I år skulle ikke ordet "tog" nevnes, men jeg hadde glemt å si det til mannen min, he he. De blir jo så skuffa når de ikke ser det toget de forventer. Til neste år skjønner hun det nok.

Jeg tror vi får sånn noenlunde vær :)

Skrevet

Ja, vi skal gå i tog i morgen. Vi kom i skade for å nevne ordet "tog" til snuppa som snart er 3 år, så hun tror nok vi skal kjøre tog :( . At vi ikke har lært. Dette har jeg gått gjennom med de andre også ;) I år skulle ikke ordet "tog" nevnes, men jeg hadde glemt å si det til mannen min, he he. De blir jo så skuffa når de ikke ser det toget de forventer. Til neste år skjønner hun det nok.

Jeg tror vi får sånn noenlunde vær :)

*he he* Jeg husker godt fra min egen barndom hvor overrasket jeg var over at storesøsters skoletog bare var "gå i en stor gruppe etterhverandre på gata"! ;-)

Skrevet

nei skal bare en tur til sverige å handle. ellers ingenting. Ikke særlig stas lengre, og hvertfall ikke når det er dritt vær.

Gjest mora2
Skrevet

Skal se barnetoget 09.30, så reiser vi lenger opp på landet å ser et barnetog der 12.30.

15.00 er det tid for folketoget.

Skal ikke gå i noen tog selv.

Om ikke de har et lite barnetog på festplassen..

Lurer på om ikke de hadde det i fjor..*tenke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...