Gjest best wishes Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det har vært sånn i flere dager nå. Er dette bare hos meg? 0 Siter
Gjest Lipper Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Funker helt fint her. Har Canal Digital. 0 Siter
Kammilla Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Funker fint her også ) Bare den kanalen? Hadde for litt siden helt grønn tv, fargene altså,svak grønn farge. Prøv å kutt strømmen fullstendig en liten stund. Da får du en avmagnetisering. ;o) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Funker fint her også ) Bare den kanalen? Hadde for litt siden helt grønn tv, fargene altså,svak grønn farge. Prøv å kutt strømmen fullstendig en liten stund. Da får du en avmagnetisering. ;o) med en gang etter at jeg skrev dette innlegget så kom fargene tlbake. hm.... 0 Siter
Kammilla Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 med en gang etter at jeg skrev dette innlegget så kom fargene tlbake. hm.... Ok:o) Bra det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.