Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alt stresset har jeg helt glemt bort å kjøpe gravlys! Hvor kan jeg få kjøpt det på 17.mai? Ingen butikker er vel åpne da og bensinstasjoner har vel ikke sånt? Veldig takknemlig for hjelp!

delphina1365380402
Skrevet

Blås i lyset - det er jo så lyst at det er ingen som legger merke til det. Blomster får du kjøpt på bensinstasjon, i alle fall!

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er mange bensinstasjoner som selger gravlys.

Skrevet

Blås i lyset - det er jo så lyst at det er ingen som legger merke til det. Blomster får du kjøpt på bensinstasjon, i alle fall!

Her jeg bor er det meldt regn, regn og mer regn.. Synes det er koselig med litt lys på slike spesielle dager. Dessuten vet jeg at mamma hadde satt pris på det, så jeg gjør det mest på grunn av det.

Skrevet

Det er mange bensinstasjoner som selger gravlys.

Ok, takk. Jeg trodde ikke det, men da får jeg dra innom og se :)

Gjest maakan
Skrevet

Har du virkelig ikke større kriser enn dette i ditt liv??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...