Gjest this is a signature Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hvem vant sommerhitduellen? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det var guttene, men det jeg hørte av den hørtes ikke heeelt ok ut, sangen begynte liksom aldri? Jaja, den blir vel kanskje å høre noen ganger i løpet av sommeren. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Synes absolutt at jentene skulle vunnet. Den var finest. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Synes absolutt at jentene skulle vunnet. Den var finest. Helt enig! Guttas var jo ingenting mens jentenes sang var ganske fin, synes nå jeg! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Synes absolutt at jentene skulle vunnet. Den var finest. Jentenes sang var selvfølgelig finest, tror ikke det var det som var problemet. Det lå bare liksom i kortene at guttene skulle vinne siden de er litt morsomme, og kule. Tror mange stemte av den grunn på disse da. 0 Siter
Gjest Thea89 Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 synes sangen til damene var rett å slett kjedelig, var ingen sommersang.. jeg ble ikke i godt humør av denm ,en holdt på å sovne.. thomas og harald sang ikke så rent at det gjorde noe, men det var en sang med mer liv i. jeg stemmte på de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.