Gjest Silver Fairy Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Oj! Den var råstilig! Og for en gangs skyld en herrebunad med stilig hodeplagg! Mye rart på den fronten også... Hehe, ja. Nisseluene er ikke fullt så sjarmerende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hehe, ja. Nisseluene er ikke fullt så sjarmerende. Herre-kystdrakten er knallstilig da! Men den tøffe skjermlua og greier! *Ser vurderende bort på min kjære* Det verste er at jeg tror han ville kledd den snåle lua som hører til den lokale herrebunbaden her... *hehe* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hjertens enig i den der;o) Sunnmørsbunaden er veldig fin:o) Ellers syns jeg den bunaden med rød jakke er fin. Tror prinsesse martha har en slik 0 Siter
morsan Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Herre-kystdrakten er knallstilig da! Men den tøffe skjermlua og greier! *Ser vurderende bort på min kjære* Det verste er at jeg tror han ville kledd den snåle lua som hører til den lokale herrebunbaden her... *hehe* Syns du?? Jeg får litt for mye Bastesen-vibber av den drakta til å synes det er særlig sexy....;-p 0 Siter
favn Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Den var da rett og slett kjedelig. Det er fordi den ligner en kjole og ikke en stakk 0 Siter
favn Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er enig med deg i at den er råfin! Jeg hadde ikke vært klar over den før du la ut link til den i en tråd for noen dager siden:-) Ja, den er nydelig 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Syns du?? Jeg får litt for mye Bastesen-vibber av den drakta til å synes det er særlig sexy....;-p Helt enig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Hjertens enig i den der;o) Sunnmørsbunaden er veldig fin:o) Ellers syns jeg den bunaden med rød jakke er fin. Tror prinsesse martha har en slik Prinsesse Martha har iallefall den vanlige sunnmørsbunaden som jeg (og kanskje du?) har Men hun har også en med rød jakke.... Usikker på hvilken bunad det er.. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Prinsesse Martha har iallefall den vanlige sunnmørsbunaden som jeg (og kanskje du?) har Men hun har også en med rød jakke.... Usikker på hvilken bunad det er.. Øst-Telemark! http://gfx.dagbladet.no/dinside/2003/04/30/bunadmartha.jpg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Øst-Telemark! http://gfx.dagbladet.no/dinside/2003/04/30/bunadmartha.jpg Der var den, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.