Gå til innhold

Hva er bakdelen med dette abonnementet?

Anbefalte innlegg

Gjest Claus knegg
Skrevet

http://www.mtu.no/category.php?categoryID=291

"Snakker du ikke mer enn i 142 minutter pr mnd, og sender ikke mer enn 100 SMS, slipper du nå å betale en eneste krone for å bruke mobilen din!".

Er dette fleip eller fakta? Jeg ringer sjelden mye, og sender sikkert ikke mer enn halvparten av sms - og da blir det gratis?!?

Hvorfor vil MTU ha meg som kunde da når jeg ikke kommer til å betale noe?

Skrevet

Er det for godt til å være sant, er det som regel det.

Skrevet

MTU forsøker å få fotfeste i markedet, i tillegg holder de fleste seg ikke innenfor disse grensene etter en stund, og ringer slik at man tjener på det etterhvert.

Kan også tjene penger på tilleggstjenestene som dataoverføring etc.

For å se om det vil lønne seg med ditt forbruk: http://telepriser.no/

Skrevet

One Call har noe lignende. Det kan også virke som om det er for godt til å være sant. Men det er det ikke. Har betalt under 100,- for å ha mobil i over ett år!!!!!

Skrevet

One Call har samme greiene. 120 ringeminutter og 90 SMS. Ingen mnd.avgift, ingen bindingstid, ingen etableringsavgift. Jeg hadde det abonnementet før jeg fikk firmatelefon og brukte LITE i mnd på mobil. Bestemor og tanten min har det abonnementet og ingen av dem har betalt noe siden de fikk det for ca. 6 mnd. siden. Så lenge det ikke står noe med liten skrift er du trygg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...