Gå til innhold

Årets russehits

Anbefalte innlegg

Gjest disco line
Skrevet

Noen som vet hva årets russehits er(det pleier å være flere)?

Sitter og titter på vg-lista og finner et par låter jeg mistenker er kandidater etter å ha hørt på dem, Schnuffel Bunny & Kobojsarna? Noen som kan bekrefte, avbekrefte?

Skrevet

Trodde Charter-Svein sin Kongen av Mallorca var årets russehit jeg. ;o)

Gjest hilsen en sliten russ
Skrevet

Årets offisielle russelåt er kobojsarna med jäg vet at du vill ha meg.

På andreplass i avstemmingen kom Maskinen - Alle som inte dansar er voldtektsmenn. Grusom sang.

Gjest disco line
Skrevet

Årets offisielle russelåt er kobojsarna med jäg vet at du vill ha meg.

På andreplass i avstemmingen kom Maskinen - Alle som inte dansar er voldtektsmenn. Grusom sang.

Aha. Noen andre låter som ble spilt mye i år?

På tide å få deg litt søvn nå...

Gjest sliten russ
Skrevet

Aha. Noen andre låter som ble spilt mye i år?

På tide å få deg litt søvn nå...

Er noen låter som ble spilt spesielt mye. Men det er kanskje litt forskjellig fra sted til sted?

Det gikk veldig mye i hits fra 90-tallet, uten at jeg klarer å nevne noen spesielle, jeg er helt håpløs på å huske hva låter heter. Hvis du trenger å vite hvilke låter som var veldig populære i russetiden i år, så kan jeg se på noen av cdene etterpå.

Ja, litt søvn hadde vært fint! Har sovet noen timer etter litt over et døgn med festing nå, så er det straks ut igjen:) Og etter det så får jeg håpe at jeg ikke sover gjennom eksamen;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...