Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har vært på en av øyene på Kapp Verde? Hvilken og hvordan syns du det var? Er det barnevennlig og trygt å reise dit?

Håper noen vet!

Skrevet

Dette har du spurt om før, og jeg svarte deg da.

Skrevet

Dette har du spurt om før, og jeg svarte deg da.

Kan ikke huske jeg har spurt om det før, men mulig du har rett....Har tenkt mye på det, men har jeg spurt om det? jaja, har vel alzheimer light, da...

Uansett ønsker jeg meg kanskje flere svar, siden jeg tydeligvis spør igjen...hehe.. ;)

Gjest solsikkemor
Skrevet

Kan ikke huske jeg har spurt om det før, men mulig du har rett....Har tenkt mye på det, men har jeg spurt om det? jaja, har vel alzheimer light, da...

Uansett ønsker jeg meg kanskje flere svar, siden jeg tydeligvis spør igjen...hehe.. ;)

Nei, det var meg som spurte for en god stund side, og som Jølsen ga et slikt veldig informativt svar :P

Det var ingen andre som svarte meg, så ingen her inne vet noe om Kapp Verde øyene, tydeligvis.

Vi har imidlertid slått den turen fra oss. Det virket for primitivt og så blåser det temmelig mye og ofte.

Skrevet

Nei, det var meg som spurte for en god stund side, og som Jølsen ga et slikt veldig informativt svar :P

Det var ingen andre som svarte meg, så ingen her inne vet noe om Kapp Verde øyene, tydeligvis.

Vi har imidlertid slått den turen fra oss. Det virket for primitivt og så blåser det temmelig mye og ofte.

Takk for oppklaringen, solsikkemor! :) Må innrømme jeg ikke skjønte døyten nå, men siden Jølsen var så påståelig, så....

Så dere har slått det fra dere altså? Vi er att og frem i vurderingen, vi. Lander ikke helt på hvilken øy evt. Hører så mye forskjellig , både positivt og negativt. Hm..men du har kanskje rett i at det blir litt primitivt. Vi får se, vi får se....

Gjest solsikkemor
Skrevet

Takk for oppklaringen, solsikkemor! :) Må innrømme jeg ikke skjønte døyten nå, men siden Jølsen var så påståelig, så....

Så dere har slått det fra dere altså? Vi er att og frem i vurderingen, vi. Lander ikke helt på hvilken øy evt. Hører så mye forskjellig , både positivt og negativt. Hm..men du har kanskje rett i at det blir litt primitivt. Vi får se, vi får se....

Vel, kanskje vi ikke har slått det HELT fra oss. Vi ville kombinert 2 øyer - Santiago og Sal. Syntes de to virket mest fasinerende. Kanskje vi tar det opp til ny vurdering, har også lest/hørt både positivt og negativt - mest det siste.

Får se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...