Gjest minnah Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Huff jeg angrer så fælt at jeg skrev under. Det kjenns helt feil. Jeg tror jeg må gå i morgen og stryke over navnet mitt likevel, jeg. Du kan sette parantes rundt? 0 Siter
favn Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1211294452' post='3879412] Skriv noen ord over/ifm din signatur. "Aldeles ikke enig." eller "bedre lykke neste gang" eller "jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart" Jøss, du er kul 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1211294452' post='3879412] Skriv noen ord over/ifm din signatur. "Aldeles ikke enig." eller "bedre lykke neste gang" eller "jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart" ''"jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart" '' *knegg* 0 Siter
GeirB Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1211304530' post='3879533] *LOL* Du er nesten for makaber til å være sann *fnis* Det er ikkje makabert. Sjefen ville sikkert tolket det positivt! *tullingen* he. he... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Tatt i betraktning at lederen din er et menneske, og at du faktisk ikke har vært tøff nok til å konfrontere ham underveis, så hadde jeg, i din situasjon, skrevet under og skrevet hele greia på "sånn ble det, og nå er det over" - kontoen. Ingen grunn til å gi fyren en dårlig avskjed selv om han var en dårlig leder - for deg. Han skal også videre i livet sitt, og har sikkert ikke vært ille med vilje. Dessuten har han hatt 0 mulighet til å endre underveis, siden du, og tydeligvis ingen andre heller, har tatt problemene opp med ham. Å streke over navnet ditt, synes jeg ville være direkte slemt. 0 Siter
red Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 jeg hadde en slik leder en gang, som er helt udugelig som menneske. Det ble en ganske stygg affære, og da vedkommende endelig sluttet (fikk ikke opprykk, nettop fordi det hadde vært en del støy), fant jeg det særdeles unaturlig å både gi penger til gave, skrive på kort og gå på 'oi, vi kommer til å savne deg så mye' kakefesten. Så jeg droppet det. Og jeg er veldig glad for at jeg droppa det og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.