Gå til innhold

rosende ord til dårlig sjef?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Huff jeg angrer så fælt at jeg skrev under. Det kjenns helt feil. Jeg tror jeg må gå i morgen og stryke over navnet mitt likevel, jeg.

Du kan sette parantes rundt?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211294452' post='3879412]

Skriv noen ord over/ifm din signatur.

"Aldeles ikke enig."

eller

"bedre lykke neste gang"

eller

"jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart"

Jøss, du er kul :)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211294452' post='3879412]

Skriv noen ord over/ifm din signatur.

"Aldeles ikke enig."

eller

"bedre lykke neste gang"

eller

"jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart"

''"jeg måtte skrive under, noe annet hadde virket rart"

''

*knegg*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211304530' post='3879533]

*LOL*

Du er nesten for makaber til å være sann *fnis*

Det er ikkje makabert.

Sjefen ville sikkert tolket det positivt! *tullingen* he. he...

tzatziki1365380058
Skrevet

Tatt i betraktning at lederen din er et menneske, og at du faktisk ikke har vært tøff nok til å konfrontere ham underveis, så hadde jeg, i din situasjon, skrevet under og skrevet hele greia på "sånn ble det, og nå er det over" - kontoen.

Ingen grunn til å gi fyren en dårlig avskjed selv om han var en dårlig leder - for deg. Han skal også videre i livet sitt, og har sikkert ikke vært ille med vilje. Dessuten har han hatt 0 mulighet til å endre underveis, siden du, og tydeligvis ingen andre heller, har tatt problemene opp med ham.

Å streke over navnet ditt, synes jeg ville være direkte slemt.

Skrevet

jeg hadde en slik leder en gang, som er helt udugelig som menneske.

Det ble en ganske stygg affære, og da vedkommende endelig sluttet (fikk ikke opprykk, nettop fordi det hadde vært en del støy), fant jeg det særdeles unaturlig å både gi penger til gave, skrive på kort og gå på 'oi, vi kommer til å savne deg så mye' kakefesten. Så jeg droppet det. Og jeg er veldig glad for at jeg droppa det og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...