Gå til innhold

Ærender i arbeidstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn har jeg det også. Jobben må gjøres uansett.

Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vi l, og holder selv sånn omtrentlig oversikt over hvor mye jeg jobber.

Går til tannlege i arbeidstiden, og små kjappe ærender. Er sjelden til lege, og prøver å få gjort det på fridager, men går ikke det, så tror jeg vi slipper å jobbe det inn igjen.

Hvis jeg tar en handlerunde midt på dagen, arbeider jeg det inn igjen.

''Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vil''

Stort sett slik her også, dog innen rimelighetens grenser. det forventes at jeg er tilstede minimum i en slags "kjernetid" av "vanlig kontortid", rett og slett fordi det skal være litt forutberegnelighet for dem som vil ha tak i meg.

Fortsetter under...

Gjest prust
Skrevet

''Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vil''

Stort sett slik her også, dog innen rimelighetens grenser. det forventes at jeg er tilstede minimum i en slags "kjernetid" av "vanlig kontortid", rett og slett fordi det skal være litt forutberegnelighet for dem som vil ha tak i meg.

Sånn har vi det også. Jeg pleier å komme ca 9 - ofte blir den kvart over, eller noen ganger ti på. Jobber som regel til klokka 16 - og tar den halvtimen som "mangler", hjemme om kvelden.

Gjest Tatjana
Skrevet

Følge barn til tannlege, lege, gå selv til tannlege eller lege: Det er greit, men de setter veldig pris på om vi kan få timene utenom arbeidstid.

Handling, frisør og slikt er utelukket.

I min jobb må det inn vikar hvis jeg ikke er der, og jeg har betalt lunsjpause (dvs med plikt til å være til stede).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...