morsan Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Sånn har jeg det også. Jobben må gjøres uansett. Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vi l, og holder selv sånn omtrentlig oversikt over hvor mye jeg jobber. Går til tannlege i arbeidstiden, og små kjappe ærender. Er sjelden til lege, og prøver å få gjort det på fridager, men går ikke det, så tror jeg vi slipper å jobbe det inn igjen. Hvis jeg tar en handlerunde midt på dagen, arbeider jeg det inn igjen. ''Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vil'' Stort sett slik her også, dog innen rimelighetens grenser. det forventes at jeg er tilstede minimum i en slags "kjernetid" av "vanlig kontortid", rett og slett fordi det skal være litt forutberegnelighet for dem som vil ha tak i meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 ''Har frihet til å komme og gå omtrent når jeg vil'' Stort sett slik her også, dog innen rimelighetens grenser. det forventes at jeg er tilstede minimum i en slags "kjernetid" av "vanlig kontortid", rett og slett fordi det skal være litt forutberegnelighet for dem som vil ha tak i meg. Sånn har vi det også. Jeg pleier å komme ca 9 - ofte blir den kvart over, eller noen ganger ti på. Jobber som regel til klokka 16 - og tar den halvtimen som "mangler", hjemme om kvelden. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Følge barn til tannlege, lege, gå selv til tannlege eller lege: Det er greit, men de setter veldig pris på om vi kan få timene utenom arbeidstid. Handling, frisør og slikt er utelukket. I min jobb må det inn vikar hvis jeg ikke er der, og jeg har betalt lunsjpause (dvs med plikt til å være til stede). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.