Gå til innhold

Støtter dere "boikotten"?

Anbefalte innlegg

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Ja, bensinen er alt for dyr:-)

Gjest mandolina
Skrevet

Ja, bensinen er alt for dyr:-)

Hvilken boikot?

Skrevet

Nei,fordi det er staten som burde tas og ikke oljeselskapene.

Gjest Det gjør jeg
Skrevet

Om Shell og Statoil blir tvunget til å sette ned prisene grunnet "boikotten", vil jo det gå ut over Staten. Ikke noe man direkte kan gjøre for å ramme Staten uansett, uten at det samtidig rammer f.eks. Statoil og Shell.

illuminatum
Skrevet

Om Shell og Statoil blir tvunget til å sette ned prisene grunnet "boikotten", vil jo det gå ut over Staten. Ikke noe man direkte kan gjøre for å ramme Staten uansett, uten at det samtidig rammer f.eks. Statoil og Shell.

Nå er jo avansen både for selskap og bensinstasjon rundt 1 krone. Så selv om Shell ga bort sin del så hadde det ikke monnet særlig.

Skrevet

Nå er jo avansen både for selskap og bensinstasjon rundt 1 krone. Så selv om Shell ga bort sin del så hadde det ikke monnet særlig.

Det er mitt poeng også.

Skrevet

Er ikke STAToil staten da? ;)

Skrevet

Er ikke STAToil staten da? ;)

Joda, men det rammer dem lite likevel dessverre.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fyller bare på Jet uansett.

Skrevet

Jeg hadde ikke hørt om noen boikott, men skjønner av svarene at det har noe med bensinpriser å gjøre, og til det har jeg følgende å si: Prisene i Norge er helt greie, og kunne godt vært enda høyere av hensyn til miljøet.

Skrevet

Jeg hadde ikke hørt om noen boikott, men skjønner av svarene at det har noe med bensinpriser å gjøre, og til det har jeg følgende å si: Prisene i Norge er helt greie, og kunne godt vært enda høyere av hensyn til miljøet.

Du bor kanskje i en by, og nyter godt av lett tilgjengelig kollektivtrafikk...?

Ikke lett å se andres behov da...

Gjest Det gjør jeg
Skrevet

Javel? Hva med oss som bor på plasser der det finnes null kollektivtrafikk? Skal vi sykle til jobb? Jeg har ca. 7 mil hver vei.

Kanskje greit å tenke litt lengre enn storbynesa di før du lirer av deg noe slikt?

Skrevet

Javel? Hva med oss som bor på plasser der det finnes null kollektivtrafikk? Skal vi sykle til jobb? Jeg har ca. 7 mil hver vei.

Kanskje greit å tenke litt lengre enn storbynesa di før du lirer av deg noe slikt?

Du kan bruke noen av de pengene du sparer på at du har lavere boligpriser og kjøpe benisn for det.

Vi kan forresten gjerne ha utjevningspolitikk mellom by og land når det gjelder bensinpriser, men da må vi jaggu meg ha det på boligprisene også....

Skrevet

Du bor kanskje i en by, og nyter godt av lett tilgjengelig kollektivtrafikk...?

Ikke lett å se andres behov da...

Du bor kanskje et sted der man har frisk luft og lite svevestøv? ikke lett å se andres behov da....;-)

Skrevet

Du bor kanskje et sted der man har frisk luft og lite svevestøv? ikke lett å se andres behov da....;-)

Jeg bor vel i "suburbia" på det sentrale østland - dog er det slik her at fylket mener folk ikke har behov for å dra noen steder på søndager - for da går det ingen busser her..... så jeg har ingen problem med å irritere meg grenseløst over bensinprisene...

Gjest Det gjør jeg
Skrevet

Du kan bruke noen av de pengene du sparer på at du har lavere boligpriser og kjøpe benisn for det.

Vi kan forresten gjerne ha utjevningspolitikk mellom by og land når det gjelder bensinpriser, men da må vi jaggu meg ha det på boligprisene også....

Lavere boligpriser?? Her vi bor er boligprisene på linje med de største byene i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...