Gå til innhold

Grand Prix! Jippi! *benker seg*

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Status så langt: Israel best hittil! Portugal er akkurat ferdig - skjønner ikke hypen rundt Portugal?? Den var da ikke fin!!

Jooo, den er fin, man må bare høre den en gang til. Men det kriteriet er kanskje ikke det beste kortet i GP.. :-P

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

14

• Juneau

9

• filiokus81

9

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun ligner litt på "kattekvinnen"

Jeg tenkte på Great Garlic Girls jeg :o)

Skrevet

Hun ligner litt på "kattekvinnen"

Catwoman i Batman?

Gjest minnah
Skrevet

Så stas at!

Heia Frankrike, Portugal og Tyrkia. I den rekkefølgen :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tenkte på Great Garlic Girls jeg :o)

Det var en eller annen her i norge som sa det, at hun ligner en transvesitt ;) Tror det var Åge i Wig Wam.

Skrevet

Jooo, den er fin, man må bare høre den en gang til. Men det kriteriet er kanskje ikke det beste kortet i GP.. :-P

Pøh.... hørte Portugal for 2.gang nå.... den hadde ikke steget i gradene siden semi'n for å si det sånn....

AneM1365380603
Skrevet

Catwoman i Batman?

Det er en dame som har operert seg flere ganger for å bli mest mulig lik en katt.

Gjest minnah
Skrevet

Pøh.... hørte Portugal for 2.gang nå.... den hadde ikke steget i gradene siden semi'n for å si det sånn....

surmugg du'a!! ;-)

Skrevet

Det var en eller annen her i norge som sa det, at hun ligner en transvesitt ;) Tror det var Åge i Wig Wam.

Jaaa!! Enig i det. Kanskje jeg forveksler alien med transvestitt? Eller ligner transer på aliens?

Gjest Aimabel
Skrevet

Så stas at!

Heia Frankrike, Portugal og Tyrkia. I den rekkefølgen :-)

Jeg likte dansken :-)

Skrevet

Det er en dame som har operert seg flere ganger for å bli mest mulig lik en katt.

Stemmer det! Husker det nå. Så damen i et program på TV for en stund siden. Skikkelig freakshow.

AneM1365380603
Gjest smak og behag
Skrevet

Er det flere enn meg som synes Sveriges syngedame ligner en alien (altså de klassiske tegninger/bilder og forestillinger av hvordan utenomjordiske skapninger ser ut)??

ja.synes hun er ekkel jeg.skjønte ikke bæret den gangen hun vant.kjedelig syngedame

AneM1365380603
Skrevet

Spanias bidrag er litt sjarmerende da!

Ja, det er eldstedatterens favoritt :)

Skrevet

Spanias bidrag er litt sjarmerende da!

Ja jeg gliste litt av den jeg også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...