Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

20

• morsan

17

• mariaflyfly

9

• cathlin

7

Gjest mora2
Skrevet

Kjære deg. Har ikke du fortalt her inne at du sliter med overvekt? At du går turer for å få bort kilo? Da framstår det som noe merkelig å håne/rakke ned på de som snakker om sunt kosthold. Det forstår du vel?

What?

Jeg går turer ja, men jeg har ikke en kilo for mye...

Gjest mora2
Skrevet

Kjære deg. Har ikke du fortalt her inne at du sliter med overvekt? At du går turer for å få bort kilo? Da framstår det som noe merkelig å håne/rakke ned på de som snakker om sunt kosthold. Det forstår du vel?

Beklager, trodde jeg var på mine svar...

hidi, the scorpion
Skrevet

Har aldri sagt at jeg er overvektig, kjære deg, bare en liten mage jeg vil ha bort.

Jeg spiser ikke søtt, hverken kake, godterier eller desserter, liker det bare ikke. Så hvor du har det fra, beats me!

Jeg er 164 høy og veier 58 kg,

Gjest Måtte bare...
Skrevet

Jeg står for alt jeg har skrevet, både av godt og ondt, og har også beklaget til de, jeg har gått over streken til.

Det var ikke så mye ditt første innlegg som jeg reagerte på, men alle svarene dine, så for meg en meget ydmyk husbond, som slavet i vei for en alltid misfornøyd kone...

Du kan ikke be meg la være å svare, når du legger ut en problemstilling på DOL, som du forventer respons på! Jeg sa min mening, etter å ha lest nedover i tråden, og for meg fremsto du som en halvgal kjerring med støv på hjernen.

Om du i den forbindelse vil trekke frem hele min fortid på DOL (ca 2 1/2 år), må du gjerne det.

Jeg har ikke sakt til deg at du ikke skal svare, men jeg sa "pass dine egne saker".

Det står nemmelig dårlig i stil å prøve å hudflette meg fordi jeg er oppgitt over en svært bortskjemt og smålat gubbe når du sjøl er såpass lite perfekt selv at du dunster ungene dine gule.

Jeg går i allefall "til angrep" på en voksen person som kan forsvare seg, og som ikke dere her inne men jeg vet, fortjener deg til en viss grad.

Du kjører jo over ungene som ikke har noe "si".

Poenget mitt er at neste gang du vil høvle over noen i den grad du viste interesse for å høvle over meg så bør du kanskje tenke litte granne over de andre trådene du har bidratt i.

mariaflyfly
Skrevet

Mener ikke håne noen.

Men ja, jeg synes det er litt artig med så kraftige reaksjoner.

''Men ja, jeg synes det er litt artig med så kraftige reaksjoner.

''

Du er jo en vaskeekte shit-stirer. ;)

Gjest mora2
Skrevet

''

He, he, må ha litt liv på dol ;0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ikke sakt til deg at du ikke skal svare, men jeg sa "pass dine egne saker".

Det står nemmelig dårlig i stil å prøve å hudflette meg fordi jeg er oppgitt over en svært bortskjemt og smålat gubbe når du sjøl er såpass lite perfekt selv at du dunster ungene dine gule.

Jeg går i allefall "til angrep" på en voksen person som kan forsvare seg, og som ikke dere her inne men jeg vet, fortjener deg til en viss grad.

Du kjører jo over ungene som ikke har noe "si".

Poenget mitt er at neste gang du vil høvle over noen i den grad du viste interesse for å høvle over meg så bør du kanskje tenke litte granne over de andre trådene du har bidratt i.

''Poenget mitt er at neste gang du vil høvle over noen i den grad du viste interesse for å høvle over meg så bør du kanskje tenke litte granne over de andre trådene du har bidratt i.''

Skjønner ikke helt hva du antyder "med andre tråder jeg har bidratt i", har du _lest_ alle mine svar i alle tråder!? Kanskje du burde.

ALLE, har lov til en mening, eller kanskje du er GUD, som bestemmer hvem som skal mene hva? Da er du på despotiens side, men det skjønner jeg jo ut fra dine innlegg at du er.

hidi, the scorpion
Skrevet

''

Som om det ikke fantes mange av dem på DOL allerede.....;)

Gjest ViViola
Skrevet

Har aldri sagt at jeg er overvektig, kjære deg, bare en liten mage jeg vil ha bort.

Jeg spiser ikke søtt, hverken kake, godterier eller desserter, liker det bare ikke. Så hvor du har det fra, beats me!

Jeg er 164 høy og veier 58 kg,

OK, da husket jeg feil, mener at vi hadde en lite chat om hvordan få bort noen kilo.

Jeg beklager.

Gjest Seifel
Skrevet

Ikke i alles øyne ;P

Et variert kosthold inkluderer sukker og fett, ser du ;)

Men jeg har ikke provosert noen angående barn og sukker, for der er jeg nemlig enig...!

Men jeg liker ikke hysteriske tilstander over noe! Sunn fornuft og moderasjon kommer man langt med ;)

''Men jeg liker ikke hysteriske tilstander over noe! Sunn fornuft og moderasjon kommer man langt med ;)''

Så å utsette barna sine for passiv røyking, er sunn fornuft?

hidi, the scorpion
Skrevet

OK, da husket jeg feil, mener at vi hadde en lite chat om hvordan få bort noen kilo.

Jeg beklager.

Du er i et merkelig humør, ViVola, jeg skjønner deg ikke for tiden. Noe du vil si?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Men jeg liker ikke hysteriske tilstander over noe! Sunn fornuft og moderasjon kommer man langt med ;)''

Så å utsette barna sine for passiv røyking, er sunn fornuft?

Nei, definitivt nei!

Tror du skjønte hva jeg mente....

Gjest ViViola
Skrevet

Du er i et merkelig humør, ViVola, jeg skjønner deg ikke for tiden. Noe du vil si?

Merkelig humør? Jeg prøvde å si unnskyld for at jeg mikset deg med en annen person, ikke noe annet.

Jeg er veldig blid og glad om dagen, jeg, har det bedre enn på lenge! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Merkelig humør? Jeg prøvde å si unnskyld for at jeg mikset deg med en annen person, ikke noe annet.

Jeg er veldig blid og glad om dagen, jeg, har det bedre enn på lenge! :-)

Og mer ondskapsfull enn du pleier...;(

Den ViVola, jeg kjente, var ikke slik.

Man angriper ikke folk som allerede ligger nede, og skal man først angripe, så bør man undersøke bedre.

Gjest Måtte bare...
Skrevet

''Poenget mitt er at neste gang du vil høvle over noen i den grad du viste interesse for å høvle over meg så bør du kanskje tenke litte granne over de andre trådene du har bidratt i.''

Skjønner ikke helt hva du antyder "med andre tråder jeg har bidratt i", har du _lest_ alle mine svar i alle tråder!? Kanskje du burde.

ALLE, har lov til en mening, eller kanskje du er GUD, som bestemmer hvem som skal mene hva? Da er du på despotiens side, men det skjønner jeg jo ut fra dine innlegg at du er.

Gud bedre, nå virker du ikke som et voksent menneske hidi, men mer som en furten unge.

Jeg er da ikke Gud, og jeg er ikke den eneste som får svare her heller.

Men hvis jeg er såpass "lite perfekt" at jeg røyker og damper rundt ungene mine så ville jeg kanskje ikke buset ut i den grad du gjorde i "min" tråd fordi jeg freser over en voksen mann som oppfører seg som et bortskjemt lite barn til tider.

Det blir liksom litt dobbeltmoral det vettu.

For å si det sånn, jeg vil heller være en noe busete kone enn busete mor i allefall.

Skjønte du det nå?

hidi, the scorpion
Skrevet

Gud bedre, nå virker du ikke som et voksent menneske hidi, men mer som en furten unge.

Jeg er da ikke Gud, og jeg er ikke den eneste som får svare her heller.

Men hvis jeg er såpass "lite perfekt" at jeg røyker og damper rundt ungene mine så ville jeg kanskje ikke buset ut i den grad du gjorde i "min" tråd fordi jeg freser over en voksen mann som oppfører seg som et bortskjemt lite barn til tider.

Det blir liksom litt dobbeltmoral det vettu.

For å si det sånn, jeg vil heller være en noe busete kone enn busete mor i allefall.

Skjønte du det nå?

''Gud bedre, nå virker du ikke som et voksent menneske hidi, men mer som en furten unge.''

Så fordi jeg røyker inne, så skal ikke jeg ha lov til å mene noe....! Det er en despotisk tankegang, som passer fint på deg ;P

En morder skal ikke si at mord er galt.

Skjønner deg og din tankegang, og du blir ikke bedre i mine øyne.

Det bryr deg neppe, siden jeg røyker, lykke til med ditt flotte ekteskap ;)

Skrevet

He, he, klar over det ;0)

Men skrev det bare for å se reaksjonene.

Ingen av de vet hvor ofte jeg røyker i peisen heller.

Hi, hi, men jeg er hvertfall blitt dømt opp & ned ;0)

Godt å høre at det er andre "barnemishandlere" , egoister og komplette idioter her på Dol også ;0)

Knis, nå har jeg snart diskutert dette i 10 år her inne og har ikke tenkt å bytte standpunkt. Kanskje jeg må ta meg en røyk på det ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

Og mer ondskapsfull enn du pleier...;(

Den ViVola, jeg kjente, var ikke slik.

Man angriper ikke folk som allerede ligger nede, og skal man først angripe, så bør man undersøke bedre.

For det første: Jeg _spurte_ om det var slik fatt med deg, og for det andre: jeg har bedt om unnskyldning for at jeg tok feil.

Ondskapsfull er ikke et ord jeg assosierer meg med, og det er leit om det er slik du oppfatter meg.

Gjest mora2
Skrevet

Knis, nå har jeg snart diskutert dette i 10 år her inne og har ikke tenkt å bytte standpunkt. Kanskje jeg må ta meg en røyk på det ;o)

Hi, hi, blås i vei ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...