Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Spiser du sundt? Jeg vil gjøre det,men får det ikke til...får ta meg selv i viljestyrken og riste meg selv...det er det hverdagen min består av nå,å bare være opptatt av vekta og at jeg må slanke meg,men får det altså ikke til,ikke hittil i alle fall. Tenkte på å prøve lavkarbo diett,kanskje det funker. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Prøver å spise sundt, men ikke alltid like lett. Man blir ikke kjukk av å spise, men av å ikke bevege seg nok... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Prøver å spise sundt, men ikke alltid like lett. Man blir ikke kjukk av å spise, men av å ikke bevege seg nok... Det er undersøkelser som viser at for noen så har ikke bevegelse så mye å si. Det er inntaket av mat som er viktigst så det du sier er bare tull! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det er undersøkelser som viser at for noen så har ikke bevegelse så mye å si. Det er inntaket av mat som er viktigst så det du sier er bare tull! Om det ligger sykdommer el så klart! Har du link? :0) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Prøver å spise sundt, men ikke alltid like lett. Man blir ikke kjukk av å spise, men av å ikke bevege seg nok... Ja det er vel noe i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.