Gjest annuleres kanskje? Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Lytt og vurder. Jeg syens det lignet masse. http://www.bt.no/bergenpuls/tv/article569015.ece 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 *gjesp* Ingen MGP-vinner uten plagiatbeskyldninger! ;-) Det er nærmest umulig å lage popsanger som ikke ligner noen andre sanger overhodet. Det er tross alt ikke hjulet vi snakker om som må finnes opp for å vinne MGP. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 *gjesp* Ingen MGP-vinner uten plagiatbeskyldninger! ;-) Det er nærmest umulig å lage popsanger som ikke ligner noen andre sanger overhodet. Det er tross alt ikke hjulet vi snakker om som må finnes opp for å vinne MGP. Hvem vant egentlig..? En kan undre seg - i går hadde jeg litt lyst til å se på - men lot være (og prioriterte andre ting ) - i dag aner jeg ikke hvem som vant en gang! 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hvem vant egentlig..? En kan undre seg - i går hadde jeg litt lyst til å se på - men lot være (og prioriterte andre ting ) - i dag aner jeg ikke hvem som vant en gang! Russland vant. Ikke fortjent med tanke på sangen i seg selv, men ihvertfall ut i fra innsatsen!! ;-) De hadde hyret Timbaland for å produsere låta, hadde lånt en ekte Stradivarius - hentet ut fra et sveitsisk bankhvelv, OG. hadde en verdensmester i _kunstløp_ (!!) med seg på scena (hadde en slags utbrettbar "is-bane" av plast som de la på scena der kunstløperen svinsa rundt vokalisten og tok piruetter) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Russland vant. Ikke fortjent med tanke på sangen i seg selv, men ihvertfall ut i fra innsatsen!! ;-) De hadde hyret Timbaland for å produsere låta, hadde lånt en ekte Stradivarius - hentet ut fra et sveitsisk bankhvelv, OG. hadde en verdensmester i _kunstløp_ (!!) med seg på scena (hadde en slags utbrettbar "is-bane" av plast som de la på scena der kunstløperen svinsa rundt vokalisten og tok piruetter) Wow, det høres nesten ut som jeg gikk glipp av noe! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Wow, det høres nesten ut som jeg gikk glipp av noe! *S* http://www.youtube.com/watch?v=_XR5xrU02yo Tja, du gikk ihvertfall glipp av en skjorteåpning verre enn selveste Stordalen samt heavy russisk aksent! :-) Grei nok, men ikke min favoritt;-) 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Vel den er like lik/ulik den her i starten 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har gått å sunget på Wild World siden lørdag, så jeg er helt enig i at det er ekstremt like... 0 Siter
vanilje Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Russland vant. Ikke fortjent med tanke på sangen i seg selv, men ihvertfall ut i fra innsatsen!! ;-) De hadde hyret Timbaland for å produsere låta, hadde lånt en ekte Stradivarius - hentet ut fra et sveitsisk bankhvelv, OG. hadde en verdensmester i _kunstløp_ (!!) med seg på scena (hadde en slags utbrettbar "is-bane" av plast som de la på scena der kunstløperen svinsa rundt vokalisten og tok piruetter) Det der var skikkelig skummelt å se på, han sangeren gikk jo barbeint mens han på skøyter svinset rundt rett ved siden. Var redd det ville ryke noen tær, sånne skøyter er jo sylskarpe. Synes ikke Russland var noe særlig, men absolutt bedre enn Hellas, som så ut til å vinne en stund *grøss* 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Det der var skikkelig skummelt å se på, han sangeren gikk jo barbeint mens han på skøyter svinset rundt rett ved siden. Var redd det ville ryke noen tær, sånne skøyter er jo sylskarpe. Synes ikke Russland var noe særlig, men absolutt bedre enn Hellas, som så ut til å vinne en stund *grøss* Jeg tror nok kunstløperen hadde kontroll og at dette var ekstremt nøye innøvd;-) ''Synes ikke Russland var noe særlig, men absolutt bedre enn Hellas, som så ut til å vinne en stund *grøss*'' 100% enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.