Gå til innhold

Egypt, men hvilken by?

Anbefalte innlegg

Gjest helle dussen
Skrevet

Vi skal tl Egypt i julen. Ønsker å komme vekk, rekreasjon, slappe av, bade, nyte hverandre og roen.

Ønsker derfor ikke Sharm el sheik eller Hurghada.

Vurderer El Gouna eller Makadi Bay ....Noen som har vært her og kan anbefale en rolig , fin plass for en liten familie på tre?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har vært to ganger på hotellene Makadi Palace/Grand Makadi som ligger ved Makadi Bay.Det ver luksusferie og kan anbefalles på det sterkeste.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi har vært to ganger på hotellene Makadi Palace/Grand Makadi som ligger ved Makadi Bay.Det ver luksusferie og kan anbefalles på det sterkeste.

Jeg har bestillt 2 uker på Makadi Palace. Det er bra det altså?

• 2 måneder senere...
Mamta - den gode gamle
Skrevet

Hvis du ikke allerede har bestemt det, anbefaler jeg gjerne Makadi Bay og Grand Makadi (Ving). Garantert rolig familieferie i fantastisk vakre omgivelser.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hvis du ikke allerede har bestemt det, anbefaler jeg gjerne Makadi Bay og Grand Makadi (Ving). Garantert rolig familieferie i fantastisk vakre omgivelser.

Dit skal jeg omen måned. Makadi Palace skal vi bo på. Noen tips til meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...