Gjest helle dussen Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Vi skal tl Egypt i julen. Ønsker å komme vekk, rekreasjon, slappe av, bade, nyte hverandre og roen. Ønsker derfor ikke Sharm el sheik eller Hurghada. Vurderer El Gouna eller Makadi Bay ....Noen som har vært her og kan anbefale en rolig , fin plass for en liten familie på tre? 0 Siter
Sporty mamma Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Vi har vært to ganger på hotellene Makadi Palace/Grand Makadi som ligger ved Makadi Bay.Det ver luksusferie og kan anbefalles på det sterkeste. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Vi har vært to ganger på hotellene Makadi Palace/Grand Makadi som ligger ved Makadi Bay.Det ver luksusferie og kan anbefalles på det sterkeste. Jeg har bestillt 2 uker på Makadi Palace. Det er bra det altså? 0 Siter
Mamta - den gode gamle Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du ikke allerede har bestemt det, anbefaler jeg gjerne Makadi Bay og Grand Makadi (Ving). Garantert rolig familieferie i fantastisk vakre omgivelser. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du ikke allerede har bestemt det, anbefaler jeg gjerne Makadi Bay og Grand Makadi (Ving). Garantert rolig familieferie i fantastisk vakre omgivelser. Dit skal jeg omen måned. Makadi Palace skal vi bo på. Noen tips til meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.